طرحهای “تابستان در محضر قرآن” در رفسنجان اجرا می شود

  • شناسه خبر: 39505
طرحهای “تابستان در محضر قرآن” در رفسنجان اجرا می شود

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت : تابستان امسال سه طرح بزرگ سراسری در زمینه قرآنی در رفسنجان اجرا می شود. امیر زینلی در گفت و گو با “خانه خشتی”، افزود : یکی از این طرحها ثبت موسسات قرآنی شهرستان در سامانه اطلاعاتی بانک قرآنی کشور است که در این راستا تمام […]

خانه » آخرین اخبار » طرحهای “تابستان در محضر قرآن” در رفسنجان اجرا می شود

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت : تابستان امسال سه طرح بزرگ سراسری در زمینه قرآنی در رفسنجان اجرا می شود.
امیر زینلی در گفت و گو با “خانه خشتی”، افزود : یکی از این طرحها ثبت موسسات قرآنی شهرستان در سامانه اطلاعاتی بانک قرآنی کشور است که در این راستا تمام اطلاعات قرآنی در این سامانه بروز رسانی می شود.
وی تصریح کرد : همچنین در طرح دیگر که توزیع سه هزار جلد قرآن کریم در بین موسسات ، مراکز و خانه های قرآنی  است به کمک خیرین برای خرید این جلدها به میزان ۱۸۰ میلیون ریال هزینه می شود.
زینلی خاطرنشان کرد : همچنین در اجرای طرح شناسایی استعدادهای درخشان در زمینه قرائت و حفظ جوانان و نوجوانان برتردر سنین مختلف شهرستان اقدام می شود و پس از شناسایی در بهمن ماه امسال از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت : در حال حاضر اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم را داریم که در سراسر استان کرمان ۴۰۰ نفر هستند و از این تعداد بیش از ۲۵ نفر از رفسنجان هستند .
وی بیان کرد : آزمون کتبی و دوره شفاهی این حافظان نیز در مرکز استان برگزار شده و در پایان طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مدرک تخصصی قرآنی با امضاء وزیر علوم وتحقیقات و فناوری و امضای رئیس سازمان تبلیغات به آنها اعطا می شود.
امیر زینلی خاطرنشان کرد : همچنین در طول تابستان ۳۹۰۰ نفر از آموزشیاران ، دانش آموزان و قرآن آموزان دوره های قرآنی به اردوهای یک روزه درون استانی اعزام و از مکانهای تفریحی و آثار باستانی دیدن می کنند.

برچسب ها:
طرحهای "تابستان در محضر قرآن" در رفسنجان اجرا می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان