نماینده مردم باغ ملک و ایذه در گفت و گو با خانه خشتی:

مشکلات مراکز آموزشی رفسنجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می شود

  • شناسه خبر: 39182
مشکلات مراکز آموزشی رفسنجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می شود

به گزارش “خانه خشتی”، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از بررسی مشکلات و شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز آموزشی شهرستان های رفسنجان، انار، شهربابک و کشکوئیه در سفر یک روزه خود خبر داد و گفت: در بازدید از مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی […]

خانه » آخرین اخبار » مشکلات مراکز آموزشی رفسنجان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح می شود

به گزارش “خانه خشتی”، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما، از بررسی مشکلات و شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز آموزشی شهرستان های رفسنجان، انار، شهربابک و کشکوئیه در سفر یک روزه خود خبر داد و گفت: در بازدید از مدارس، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی با مسئولین دیدار و مشکلات آن ها با ما در میان گذاشته شد.

دکتر درویش پور ادامه داد: در جلسه ای که با حضور فرماندار و نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر گزدید موارد مذکور به صورت یک گزارش به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه و سپس به مسئولین مربوطه ارسال شود تا حتی المقدرور این مسائل و مشکلات پیگیری و مساعدت های لازم انجام شود.

نماینده مردم باغ ملک و ایذه از وجود نشاط علمی در مراکز دانشگاهی رفسنجان ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: وجود روحیه نشاط در این مراکز نقطه امیدی است که در بارور ساختن علم و دانش در استان کرمان و به خصوص در کشور مفید خواهد بود.

درویش پور هم چنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر لزوم وجود مراکز دانشگاهی فراوان در رفسنجان و استفاده از ظرفیت آن ها برای آموزش در مدارس، گفت: بخش عمده ای از نشاطی که در مراکز دانشگاهی وجود دارد، باید به مدارس برگردد تا مدارس تقویت و دانش آموزان با بنیه علمی قوی بالا بروند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه افزود: لزومی به این گستردگی و کمیت نمی بینیم و بایستی به سمت کیفی سازی پیش رویم.

وی ساماندهی دانشگاه ها را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت:  جهت جلوگیری از مشکل کمبود دانشجو که اکثر دانشگاه ها با آن مواجه هستند، بایستی تصمیمات درست و عاقلانه ای اخذ شود؛  و در مدارس نیز به کیفیت مکان های آموزشی و کیفیت آموزش بپردازیم.

برچسب ها:
آموزشی انار دانشگاه درویش پور رفسنجان شهربابک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شرای اسلامی کشکوئیه کمبود دانشجو کمیت کیفیتک مدارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان