مدیر شرکت ملی صنایع مس ایران:

کشف روابط عمومی نوین، ابزاری برای تاثیر گذاری است

  • شناسه خبر: 38981
کشف روابط عمومی نوین، ابزاری برای تاثیر گذاری است

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر عامل صنایع مس ایران گفت : نیت امروزی سازمانها باید کشف روابط عمومی در بستر نوین باشد که ابزاری برای خلق اثر و  واسطه فیض است. احمد مراد علی زاده در همایش مسئولین روابط عمومی سراسر استان کرمان افزود : نیت مهمترین اصل در زندگی بشر است که روزانه و […]

خانه » آخرین اخبار » کشف روابط عمومی نوین، ابزاری برای تاثیر گذاری است

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر عامل صنایع مس ایران گفت : نیت امروزی سازمانها باید کشف روابط عمومی در بستر نوین باشد که ابزاری برای خلق اثر و  واسطه فیض است.
احمد مراد علی زاده در همایش مسئولین روابط عمومی سراسر استان کرمان افزود : نیت مهمترین اصل در زندگی بشر است که روزانه و هر لحظه به عملکرد ما شکل می دهد .
وی با اشاره به اینکه مبنای خلقت بشر بر کشف و شهود است تصریح کرد : روشهای روابط عمومی افزودن دانش و استفاده از تکنیک های تاثیر گذار است.
مرادعلی زاده خاطرنشان کرد : برای تاثیرگذاری باید افراد روابط عمومی سو.الات طرح کنند تا به جوابهایی برسند و سخن تازه داشته باشند.
وی گفت : اثر گذاری سخن تازه بر روی مخاطب و گوینده موجب رهایی از هرچیزی می شود که می تواند تعهد برای خود و جامعه ایجاد کند.
وی  با اشاره به این مطلب که تعهد شرکت ملی صنایع مس ایران در ورود به دهه پنجم کار خود ، ساختن سازمانی با کارایی بالاست افزود : راه دسترسی به این موضوع ، تحول فرهنگی سازمان ، مدیریت جهادی با ایجاد اثر جاودانی برای اقشار مختلف است.
مرادعلی زاده با بیان اینکه کالای تولیدی در صنعت مس ارزش جهانی دارد گفت: این محصول نقش رسانا در سخت افزاری و انتقال پیام را دارد که هرچه کارایی در این حوزه بیشتر شود کیفیت اثر گذاری این کالای با ارزش در دنیا بالا می رود و پیامد آن نیز بهره وری فردی و گروهی و سازمانی در بر خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد : برای اجرای تعهدمان در سازمان باید از اختیارات خود به گونه ای استفاده کنیم که سازمان را چند پله بالا ببریم و این کار روابط عمومی های هر سازمان است.
مدیر عامل صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه بستر کنونی روابط عمومی ها در جامعه عادت به خبر است گفت : کار روابط عمومی ها در زندگی روزمره ، اخبار ، اطلاعات و گزارشهاست و در این بخش نیز برای ارتقاء رشد ، عجله و شتاب نیز دارند ضمن اینکه دفاع از منافع سازمان ، حق به جانب گرفتن ، دنیای برنده بودن و بازنده بودن نیز از ویژگیهای آنهاست.
وی تصریح کرد : وظیفه اصلی روابط عمومی ها ، پیشگام در عرصه ایجاد بستر تحول و توسعه و گسترش فرهنگ سازمانی بر پایه بستر نوین و تهیه گزارشات دقیق به جای گزارشات ساختگی است و اگاهی در کارهای روزانه و خلق روابط عمومی در بستر نوین قدرت خواهد بخشید.
وی اظهار داشت : در دنیای امروزی افزایش کارایی بر محور اخلاق است که مورد تاکید دین مقدس اسلام نیز است و باید در مورد چیزی که علم و اگاهی داریم نظر و سخن بگوییم و در سوره حجرات نیز که سوره اخلاق و منشا خیر است در رابطه با روابط عمومی ها نیز صدق می کند که شرائط اخلاقی را در نظر بگیرند.
احمد مراد علی زاده خاطرنشان کرد : زمانی که بستر سنتی جای خود را به بستر نوین بدهد  انسان با نیت پاک ، زندگی خود را شکل می دهد و از قضاوت کردن در مورد دیگران پرهیز می کند .
وی اضافه کرد : همه ما انسانها سهمی در بهسازی جامعه با داشتن دانش و قدرت و سواد داریم.

برچسب ها:
احمد مراد علیزاده رفسنجان روابط عمومی مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان