یادواره ۱۷۲ شهید توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 38861
یادواره ۱۷۲ شهید توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س)، یادواره ۱۷۲ شهید گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد. به گزارش “خانه خشتی”، عصر امروز با حضور امام جمعه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان و خانواده شهدا، یادواره ۱۷۲ شهید گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد. یدالله سیفی […]

خانه » یادواره ۱۷۲ شهید توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س)، یادواره ۱۷۲ شهید گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش “خانه خشتی”، عصر امروز با حضور امام جمعه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان و خانواده شهدا، یادواره ۱۷۲ شهید گروه ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

یدالله سیفی فرمانده توپخانه صاعقه رفسنجان در این آیین شهدا را فرزانگانی خواند که به پیروی از امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) دلاورانه و شجاعانه جنگیدند و تن به ذلت ندادند.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) تصریح کرد: حضرت زینب (س) شعر بلند رسالت را با صبر خود نگاشت.

سیفی افزود: امروز سردار افشارمنش از فرماندهان دلاور ما در جوار هم سنگران خود آرمیده و جای خالی او احساس می‌شود و با رفتن او همه ما سوختیم.

فرمانده توپخانه صاعقه رفسنجان بیان داشت: افشارمنش پشتیبان خوبی برای توپخانه بود و امیدواریم روح او با شهدای کربلا و دفاع مقدس قرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت کاری گروه  ۶۵ توپخانه صاعقه رفسنجان ماموریت برای برقراری امنیت در مرزهای جنوب شرق است، اما در بحث فرهنگی هم تلاش داریم گردهمایی‌ها را بیش از پیش کنیم زیرا در سال فرهنگ زمینه‌های فرهنگی در تمام مسائل باید فراهم شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان یادواره 172 شهید توپخانه صاعقه رفسنجان برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان