رئیس شورای شهر کشکوئیه:

آب شرب شهر کشکوئیه قابل شرب نیست

  • شناسه خبر: 38781
آب شرب شهر کشکوئیه قابل شرب نیست

رئیس شورای شهر کشکوئیه مهترین مشکل  این شهر و روستاهای اطراف را آب شرب آن عنوان کرد. علی کارگر در گفت  گو با “خانه خشتی” مسئله آب شرب شهر کشکوئیه را مهمترین مشکل این شهر دانست و گفت: حفر چاه آب شیرین ازنیازهای اساسی در این منطقه است که می تواند در بهبود این مشکل […]

خانه » آخرین اخبار » آب شرب شهر کشکوئیه قابل شرب نیست

رئیس شورای شهر کشکوئیه مهترین مشکل  این شهر و روستاهای اطراف را آب شرب آن عنوان کرد.

علی کارگر در گفت  گو با “خانه خشتی” مسئله آب شرب شهر کشکوئیه را مهمترین مشکل این شهر دانست و گفت: حفر چاه آب شیرین ازنیازهای اساسی در این منطقه است که می تواند در بهبود این مشکل کمک نماید.

وی افزود: تا کنون پیگیری های بسیاری توسط شورای شهر کشکوئیه برای این منظور و سایر مشکلات این شهر انجام شده است و نامه نگاریهای متعددی به ادارات مربوطه صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر کشکوئیه نبود تسهیلات ازدواج جوانان را یکی دیگر از مشکلات این شهر برشمرد و تصریح کرد: ایجاد زیرگذ ر، حضور پلیس راه در دوراهی شهر و همچنین ایجاد اورژانس ۱۱۵ از دیگرنیازهای این شهر می باشد.

وی ایجاد کارخانه تولید مونتاژ ایران خودرو، دفتر فروش بلیط قطار و ایجاد مرکز پلیس+۱۰ را از دیگر نیازهای این شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به مسافت قابل توجه شهر کشکوئیه تا رفسنجان ایجاد یک شعبه دادگستری در شهر کشکوئیه می تواند انجام امور قضایی را برای مردم آسان نماید.

کارگر سالن ورزشی شهید ابراهیمی را یکی از طرح های نیمه تمام این شهر برشمرد و اظهار داشت: ترمیم و بازسازی میدان چمن و تامین تاسیسات گرمایش و سرمایشی سالن فدک شهر کشکوئیه نیز از جمله نیازهای این شهر می باشد.

برچسب ها:
آب شرب شهر کشکوئیه قابل شرب نیست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان