اتفاقی‌که‌فقط‌درعربستان‌رخ‌می دهد!/عکس

  • شناسه خبر: 38371
اتفاقی‌که‌فقط‌درعربستان‌رخ‌می دهد!/عکس

یک شهروند فقیر سعودی که برای گرفتن نوبت رادیولوژی به یک مرکز درمانی مراجعه کرده بود، در کمال شگفتی متوجه شد که موعد تعیین شده از سوی مجتمع پزشکی ملک عبدالعزیز، دو سال دیگر است.   این شهروند اهل طائف که برای درمان به این مرکز درمانی در جده رفته بود، پس از درخواست انجام […]

خانه » آخرین اخبار » اتفاقی‌که‌فقط‌درعربستان‌رخ‌می دهد!/عکس
یک شهروند فقیر سعودی که برای گرفتن نوبت رادیولوژی به یک مرکز درمانی مراجعه کرده بود، در کمال شگفتی متوجه شد که موعد تعیین شده از سوی مجتمع پزشکی ملک عبدالعزیز، دو سال دیگر است.
  این شهروند اهل طائف که برای درمان به این مرکز درمانی در جده رفته بود، پس از درخواست انجام رادیولوژی باخبر شد که برای این کار باید وقت قبلی بگیرد و موعد رادیولوژی از طریق پیامک به وی ابلاغ می شود.به گزارش خانه خشتی، وی پس از ترک بیمارستان و دریافت پیامک متوجه شد که موعد تعیین شده برای انجام رادیولوژی وی، سال ۱۴۳۷ هجری قمری یعنی دو سال دیگر است.

بیمار بیچاره که پیامک را باور نکرده بود و گمان می کرد اشتباهی رخ داده، از طائف راهی جده شد تا در این باره پرس و جو کند، اما مسئولان بیمارستان به وی گفتند که موعد مزبور درست است و وی باید دو سال دیگر برای انجام رادیولوژی مراجعه کند!

منبع: العالم
برچسب ها:
اتفاقی‌که‌فقط‌درعربستان‌رخ‌می دهد!/عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان