نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی هیئت های مذهبی در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 38049
نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی هیئت های مذهبی در رفسنجان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی ویژه خادمان و هیئت های مذهبی  در سالن شهید ارسلان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به مدت دو روز برگزار شد به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون وصال شیراز در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این کارگاه با […]

خانه » آخرین اخبار » نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی هیئت های مذهبی در رفسنجان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی و فرهنگی ویژه خادمان و هیئت های مذهبی  در سالن شهید ارسلان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به مدت دو روز برگزار شد

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون وصال شیراز در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ دینی شهادت طلبی و نحوه برگزاری هرچه بهتر آیین عزاداری ها برپا شده است.

وی افزود : برای رسیدن به این هدف نباید به برگزاری این کارگاهها و همایشها اکتفا کرد بلکه باید در کشور بیشتر توسعه یابد تا افراد علاقمند و با اخلاص و با انگیزه حضور یابند و از فرهنگ اصیل آیینهای عزاداری و نحوه برگزاری به نحو شایسته در مراسمات بهره ببرند.

وی گفت : در این برنامه نشست های تخصصی مختلفی شامل تفاوت هیئت سنتی و فرهنگی ، نقش غیبت و معنویت ، فرایند اجرا و آسیب شناسی و انحرافات عقیدتی هیئت اجرا شد.

انجوی نژاد اظهار داشت : این پروژه قرار است تا پایان سال به صورت ۷ مرحله اجرا شود و در پایان نیز یک دوره در مشهد مقدس یا شهر مقدس قم برای این افراد برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که در خصوص فرهنگ و اقتصاد است ، سعی می کنیم فرهنگ مذهبی را با ارتقاء سطح کیفی آموزش برای هیئت های مذهبی ترویج دهیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

حجت الاسلام انجوی نژاد گفت : نقش هیئت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم است.

وی تصریح کرد : در زمینه برگزاری اعتکاف پیش بینی کرده ایم در کانون وصال شیراز پذیرای ۱۰ هزار نفر معتکف خواهیم بود

برچسب ها:
دانشگاه ولی عصر رفسنجان فرهنگی مذهبی هیئت های مذهبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان