توليد با كارگر مجاني

شگرد جدید شرکتهای به اصطلاح کارآفرین!

  • شناسه خبر: 38006
شگرد جدید شرکتهای به اصطلاح کارآفرین!

مدتی شرکتهایی با عناوین مختلف در مجتمع صنعتی و جاهای دیگر احداث شده اند که بدون پرداخت هیچ وجهی کار خود را انجام و هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارگر احساس نمی کنند. چندین شرکت که در روزنامه های محلی مرتب درخواست کارگر با مزایای خوب را درج می کنند و بدلیل اینکه مشکلات زندگی […]

خانه » آخرین اخبار » شگرد جدید شرکتهای به اصطلاح کارآفرین!

مدتی شرکتهایی با عناوین مختلف در مجتمع صنعتی و جاهای دیگر احداث شده اند که بدون پرداخت هیچ وجهی کار خود را انجام و هیچ گونه مسئولیتی در قبال کارگر احساس نمی کنند.

چندین شرکت که در روزنامه های محلی مرتب درخواست کارگر با مزایای خوب را درج می کنند و بدلیل اینکه مشکلات زندگی بالاست حجم زیادی اقدام به نام نویسی می کنند و مسئولین شرکت هم به آنها می گویند برای کار با شما تماس می گیریم .

جالب قضیه اینکه کارهایی که بعضی مردان از انجام آن عاجزند را به خانمها پیش نهاد می کنند و درد سرتان ندهم بعد از چند روز بیگاری کشیدن از این انسانهای از همه جا بی خبر با بهانه های مختلف که ما کارگاهمان به دوربین مدار بسته مجهز است و شما کم کاری کرده اید یا در انجام فلان کار تعلل کرده اید عذر طرف را می خواهند و برای جایگزینی این فرد به شخص دیگری که نام نویسی کرده زنگ می زنند و این ماجرا همینطور ادامه دارد برای مثال یک کارخانه تولید تشک که با۶ نفر تمام کارش انجام می شود نزدیک به ۱۵۰۰ نفر اسم نویسی کرده اند و مرتب این افراد جذب کار شده و از آن طرف دیگر با دلایل مختلف اخراج می شوند ، و با گفتن اینکه ما قبلا با شما طی کرده بودیم که اگر نتوانستید کار ما را به نحو احسن انجام دهید دیگر حق شکایت نداری طرف را دک می کنند .

این کارگاه نزدیک به دو سال است کار می کند و من مطمئن هستم هنوز ریالی بابت کارگری پرداخت نکرده است و چون تقریبا سری در سرها دارد کسی علیه او ادعای دعوی ندارد چون می داند دستش به جایی بند نیست و روز اول این امضا را گرفته اند که اگر در انجام کار ما مشکلی داشته باشی بدون هیچ خواسته ای باید کارگاه را ترک کنی .

جالبتر اینکه این افراد با گفتن اینکه دو دانگ این شرکت متعلق به امام حسین (ع ) است اینگونه حق کشی می کنند .

روال جالبی را در دست گرفته اند و خود نیز می دانند که انجام کار از عهده یک زن خارج است ولی اینکه اصرار دارند که یک خانم باید این کار را انجام دهد خود جای سوال دارد.

اگر لازم باشد افراد بیشماری را که با این حربه از آنها بیگاری شده را با نام کارگاه تقدیم دوستان خواهم کرد ، آری در آستانه هفته کارگر این هم یک جور قدر دانی از مقام شامخ کارگر است.

اگر دست این کارگران بیچاره به جایی نمی رسد امید آن داریم که همان بخشی که متعلق به امام حسین (ع ) است امید واریم جواب این نامردمیها را بدهد.

و من مطمئن هستم اگر این دوستان اندکی به امام حسین ( ع ) ارادت داشتند حاضر به این کارهای ناشایست نمی شدند ، تولید با کارگر مجانی.

یادداشت از :حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
تولید شگرد جديد شركتهاي به اصطلاح كارآفرين! کارگرمجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان