مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد

  • شناسه خبر: 37821
مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد و هر امکانات دیگری که نیاز باشد ما مکلفیم که تهیه کنیم . به گزارش “خانه خشتی” ، دکتر علی اسماعیلی در مراسم تقدیر از فعالان آزمایشگاهی شهرستان، بیان داشت : سئوال مهم از همکاران آزمایشگاه این است […]

خانه » آخرین اخبار » مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت : مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد و هر امکانات دیگری که نیاز باشد ما مکلفیم که تهیه کنیم .

به گزارش “خانه خشتی” ، دکتر علی اسماعیلی در مراسم تقدیر از فعالان آزمایشگاهی شهرستان، بیان داشت : سئوال مهم از همکاران آزمایشگاه این است که کاری که انجام می دهیم چقدر کار کیفی است و چقدر این اجبار در کار باعث شده کار کیفی تان زیر سئوال نرود .

وی با بیان این که تشخیص بسیای از بیماری ها به عهده نیروهای آزمایشگاه است، افزود: دغدغه دانشگاه علوم پزشکی این است کارهای بزرگی که در پیش روی ماست، چگونه انجام بدهیم .

وی خاطر نشان کرد:  از ۶ ماه پس از استقرار وزیر جدید بهداشت طرح سلامت مردم اجرایی شده و وزیر توانسته است در این قضیه رئیس جمهور را متقاعد کند که الویت در آمد دولت از هدف مندی یارانه ها در بخش سلامت هزینه شود.

دکتر اسماعیلی تاکید کرد: از ۱۵ اردیبهشت ماه مکلف به برنامه ای هستیم که اعتبار آن دیده شده و پیش پرداخت آن هم قبل از سال به حساب دانشگاه ریخته شده است .

وی اذعان داشت : در بخش پاراکلینیک که آزمایشگاه هم جز آن است باید این اتفاق بیفتد و تکلیف داریم و تصمیم قطعی که مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد و هر امکاناتی  که نیاز باشد ما مکلفیم که تهیه کنیم، اگر قرار شد از بخش دولتی دیگری یا بخش خصوصی استفاده کنیم مردم نباید هزینه  آن را پرداخت نمایند، ما پول آن را می پردازیم که مکلف هستیم خدمات را به مردم ارائه کنیم ، این کار انجام نمی شود مگر با کار شبانه روزی و با وقت اداری.

وی ابراز داشت: دانشگاه به کمک همه بخش ها نیاز دارد نکته دیگری که انتظار هست  بخش آزمایشگاه  کلیدی و حیاتی است کیفیت در این بخش مهم است و باید کاری کنید که پزشکان اعتمادشان به شما در بخش دولتی جلب شود و توجه کنیم که همه این بسته های خدمتی که می خواهیم انجام بدهیم هدف اصلیش رضایت مندی مردم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: اگر خطایی دیدید و نقطه نظری دارید حتما به ما اطلاع دهید تا برطرف شوند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از برگزیدگان در بخش آزمایشگاه با اهدا لوح ، تقدیر شد .

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان علوم پزشکی رفسنجان مردم باید در بخش بستری دغدغه شان فقط بیماری باشد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک رفسنجانی

    وهزینه های کمر شکن ، وزیر میزی و التماس و ... و دیگر هیچ
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان