کدام کشور است که با 17000 ترور هنوز پابرجا باشد

هشدارقرآن درباره مذاکرات ما با ۵+۱

  • شناسه خبر: 37284
هشدارقرآن درباره مذاکرات ما با ۵+۱

حجت الاسلام صفایی : خداوند در قرآن می گوید که ای ملت مسلمان ایران اگر بخواهید از هواهای نفسانی اروپا و آمریکا پیروی کنید خداوند شما را به حال خود وامیگذارد. به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها […]

خانه » آخرین اخبار » هشدارقرآن درباره مذاکرات ما با ۵+۱

حجت الاسلام صفایی : خداوند در قرآن می گوید که ای ملت مسلمان ایران اگر بخواهید از هواهای نفسانی اروپا و آمریکا پیروی کنید خداوند شما را به حال خود وامیگذارد.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: برای اروپا و آمریکا مسئله هسته ای بهانه است وآنها به دنبال این هستند که ما از هواهای نفسانی آنها پیروی کنیم.

وی با اشاره به سخن رهبری انقلاب درباره بی نتیجه بودن مذاکرات ، ادامه داد: قرآن می گوید یهود و نصاری از شما مسلمانان راضی نمی شود مگر آنکه از به آیین آن ها بگروید.

صفایی با بیان اینکه کدام نظام است که با ۱۷۰۰۰ترور و فتنه های عمیقی مثل آنچه در سال ۸۸ رخ داد باقی بماند ، اعلام کرد: خداوند به صراحت در قرآن هشدار می دهد که اگر با وجود مشخص شدن حق از یهود و نصاری پیروی کنید ، خداوند نصرت را از شما بر می دارد.

متن کامل سخنان ایشان به شرح زیر است:

امام قاطعانه فرمودند ارتش باید بماند

بعد از پیروزی انقلاب عده ای به شدت دنبال انحلال ارتش بودند و کافی بود که فقط حقوق ارتشیان را در بهمن ۵۷ به حساب ریخته نشود و اگر همین یک قدم را انقلاب بر می داشت مسئله تمام بود.

از سوی دیگر خود ارتش هم در یک تزلزل عظیم به سر می برد که انقلاب با ما چه خواهد کرد واقعا عجیب و شگفت است آینده نگری امام ، خدا می داند من این را جز توفیقات الهی می دانم نسبت به امام یا نسبت به مقام معظم رهبری که گاهی در این تصمیماتی که می گیرند.

شاید ما پیش بینی جنگ و مشکلاتی که بعد در کشور به وجود آمد را نمی کردیم در اوایل انقلاب ما نیروی مسلح منسجم و تعلیم دیده که با سلاح های سنگین آشنایی داشته باشد ، نداشتیم .

افراد زیادی خدمت امام رسیدند از رده های بالا استدلال می کردند برای امام که آقا در کشوری توسعه نیافته ارتش دائما کودتا می کند و انقلاب ها را براندازی می کند.

به امام می گفتند حضرت عالی موافقت بفرمائید ارتش خلقی درست بکنیم و شما از این ارتش صرف نظر کنید ، امام فرمودند ارتش باید بماند.

امام آمادگی داشتند قبل از ۲۹ فروردین ، روز ارتش را اعلام کنند

من از سپیده دم انقلاب به  ارتش رفتم . امام به ما گفتند که در اولین فرصتی که ارتش آمادگی دارد که افراد لباس بپوشند و ساز و برگ نظامی شان را بیرون بیاورند ، بگویید که من آن روز را به عنوان روز بزرگداشت ارتش تعیین کنم و حتی اگر قبل از ۲۹ فروردین ما اعلام آمادگی می کردیم ، امام آن روز را به عنوان روز ارتش نامگذاری می کرد.

همانطور که امروز سپاه ما یک شجره طیبه است که از اول انقلاب از دل انقلاب روئید و امروز این درخت تناور حافظ انقلاب و حافظ اسلام است ارتش هم یک بازوی دیگر مسلح انقلاب است و امروز ارتش ما به فرمایش مقام معظم رهبری یک ارتش مکتبی یک ارتش مردمی است.

امروز سپاه و  ارتش مثل دوبازو برای قرآن ، برای اسلام و برای ولایت هستند. و امام گویا می دیدند آینده را ، گویا می دیدند این جنگ ۸ ساله را گویا می دیدند استکبار جهانی را که چه مشکلاتی را برای ما به وجود آورد.

 به عنوان قومیت به عنوان نژاد و می خواستند ایران را ایرانستان بکنند. واقعا امام در نوع افکاری که داشتند ، گویا خدا به دل ایشان می انداخت یک تصمیماتی می گرفتند که آن زمان که بنده طلبه کوچکی بودم ، بزرگانی هم که در محضر امام بودند نمی توانستند ، بفهمند که چرا امام اینجوری می گوید.

خدا را سپاس می گویم که در سی و ششمین سالگرد انقلاب و با تمام ترفندهایی که شیطان بزرگ برای براندازی این انقلاب در زمینه های مختلف نظامی ، سیاسی ، اقتصادی داشته خداوند متعال کودک انقلاب را حفظ کرد و جوانش کرد.

 امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک جوان بالنده در دنیای امروز در برابر کفر و نفاق دارد خود نمایی می کند و با غرور و سر افرازی ایستاده است.

شگفتی سوره کوثر و دُردانه خلقت

اما درباره مناسب امروز و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یک مطلب را بگویم. شما اگر تمام قرآن را ورق بزنید ، این واژه هایی را که در سوره ی کوثر بکار برده شده است ، تنها یکبار در قرآن می بینید.

و این سوره یقینا در شان حضرت زهرا(س) است. البته فرق اسلامی ۴۰  معنی کردند بعضی ها گفتند کوثر : نبوت است ، بعضی ها گفتند علم ، بعضی ها گفتند اخلاق پیغمبر است اما همه به بی راه رفتند چون اگر منظور از (إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ) آن چیز ها باشد آنگاه آیه (إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ) چقدر بی ربط می شود.

 که خدا می گوید ما به تو علم دادیم دشمن تو نسلش قطع می شود این چه ارتباطی به هم دارد پس یقینا به دلیل آیه آخر  این سوره در مورد زهرای مرضیه (س) است. پیامبر ما زهرایی به تو دادیم که نسل زهرا جهان را پر از برکت می کند، پر از معنویت می کند، دین خدا را حفظ می کند و دشمنان تو نسلشان قطع می شود.

پس این سوره و واژه هایش که در قرآن یکبار آمده دُر دانه قرآن است. چون سایر کلمات خیلی در قرآن بکار رفته اما کلماتی که خدا در این سوره انتخاب کرده یکبار فقط مطرح کرده است .

پس فاطمه زهرا دُر دانه عالم خلقت است. لذا یک تعبیری امام راحل داشتند می فرمودند : اگر زهرا مرد بود بجای پیغمبر بود. خیلی این جمله معنی فلسفی ، عرفانی دارد.

غرب می خواهد زن را به مرد تبدیل کند

زن در اسلام با مرد از نظر جنسیت تفاوتی نمی کند اگر در یک مواردی می بینید برای مرد جهاد واجب است اما برای زن جهاد لازم نیست این به این معنا نیست که خدا زن را از جهاد محروم کرده است.

نحوه خلقت و آفرینش مرد و زن ، عواطفی که زن دارد ، اینها ایجاب می کند که در هنگام جنگ مرد به جبهه برود نه زن،  پس اگر در موارد حقوقی گاهی مسائل را می بینم .

استاد شهید مطهری در کتاب حقوق زن در نظام اسلامی خوب مسئله را شکافته است.

ولی دنیای غرب امروز فمینیسم را مطرح می کند. در فمینیسم خلاصه ی بحث غرب این است که می خواهد زن را از زن بودن خود خارج کند و می خواهد زن را مرد جلوه دهد. این بزرگترین ظلم به حق زن است.

زن سرچشمه عواطف و احساسات است. ما نباید زن را مثل یک مرد خشن و آدم کش جلوه دهیم. در فمینیسم این مطرح است که چرا زن زایمان می کند، این ظلم به زن است. یعنی می خواهند مادر بودن را از زن بگیرند و می گویند باید دنیا پیشرفته شود تا نتیجه مرد و زن در لوله آزمایش قرار گیرد و در آن جا جنین رشد بکند. دنیای غرب تحت عنوان فمینیسم و اینکه ما می خواهیم زن و مرد را مساوی کنیم، امروز بزرگترین ظلم را به زن می کند.

عواطف مرد با زن فرق دارد خدا مرد را برای یک کار و زن را برای یک کار دیگر ساخته شدند.

 حالا در نظام جمهوری روز ولادت زهرای اطهر به عنوان روز بزرگداشت زن است. یعنی حضرت زهرا الگو و نمونه است.

 ارزش زن در وجود زهرا متجلی است که زهرا چگونه مادری برای فرزندان خود است، چگونه همسری برای علی ابن ابیطالب است ، چگونه خانه داری می کرده است ، چگونه برای دفاع از اسلام بر می خیزد و چگونه اولین شهیده راه ولایت است.

فاطمه زهرا الگوست به همین خاطر روز ولادت فاطمه زهرا روز زن نام گذاری شد تا زنان ما از فاطمه زهرا الگو بگیرند و ببینند فاطمه زهرا چگونه همسری و مادری می کرده است ، چگونه مدیریت منزل را انجام می داده است ، و آنها این گونه باشند.

قرآن درباره مذاکرات ما با ۵+۱ هشدار داده است

خدا در سوره بقره آیه ۱۲۰ می فرمایند : وَ لَنْ تَرْضى‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصارى‏ حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدى‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیرٍ

یعنی ای پیغمبر ، ای مسلمانان ! دنبال خشنودی و رضایت یهودیان و مسیحیان هستید ، آنها هرگز از شما راضی نمی شوم  و هرگز با شما کنار نمی آیم مگر اینکه تمام آئین آنها را بپذیرید. حال ما با ۱+۵ مذاکره هسته ای داشتیم آنها با ما گفتند که شما مخفیانه در فوردو و جاهای دیگر غنی سازی اورانیوم بالای ۲۰ درصد دارید و می خواهید سلاح اتمی درست کنید. بحث آنها این بود که ما انحراف داریم و ما هم برای اینکه ثابت کنیم انحراف نداریم ، درب همه ی سایت های اتمی را باز کردیم که بیاید و ببینید ما غنی سازی بیشتر نداریم.

 انها آمدند و دیدند اما بعد شما می بینید که پارلمان اروپا یعنی ۲۸ کشور اروپایی با هم متحدند  قطعنامه علیه ایران را صادر کردند و ۲۴ موضوع را در آن مطرح کردند.  بحث سر هسته ای بود حالا این ۲۴ موضوع چه بود. مثلا یکی از آنها این است چرا در کشور شما عمل همجنسگرایی و لواط در ایران غیر قانونی است و باید رسمی شود.

حال برگردید به آن آیه که چرا نازل شد.  پیغمبر اسلام ۱۳ سال ابتدای نبوت خود را در مکه بودند و در این ۱۳ سال پیغمبر به امر پرودگار به طرف بیت المقدس نماز می خواندند خ چون اگر پیغمبر به خانه کعبه نماز بخواند بت پرستان می گویند پیغمبر هم دارد به بت سجده می کند.

بعد به امر خدا پیغمبر هجرت فرمودند و به مدینه آمدند. پس از ۱۹ ماه به امر پروردگار پیغمبر پشت بیت المقدس و رو به کعبه نماز خواند.

پیغمبر اسلام وقتی به مدینه آمدند ، یهودی ها و مسیحیان میگفتند که این پیغمبر هم یهودی است، این دنباله همان موسی و حضرت عیسی است. نمی بینید که به سمت قبله ما نماز می خواند تا اینکه آیه شریفه نازل شد ، پیغمبر قبله را از بیت المقدس به کعبه عوض کرد.  به محض اینکه پیغمبر این کار را کرد ، یهودی ها و مسیحی ها بر آشفته شدند .

یهودی ها علیه پیغمبر تبلیغات را شروع کردند ، میگفتند این چه پیغمبری است که وسط نماز به سمت کعبه برگشته است.

 از سوی دیگر فشار اقتصادی را روی مسلمانان زیاد کردند چون قدرت اقتصادی مدینه آن روز در دست یهودیان بود. مسلمان ها وقتی تحت تاثیر این حرف ها و فشار ها قرار گرفتند توی مجالس شان می گفتند پیغمبر چرا قبله را تغییر داده است . نماز که همان نماز است ، حالا جهت آن چه فرقی دارد. چرا اینکار شد که یهودی ها اینگونه بر آشفته شوند و اینگونه فشار بیاورند .

نگاه کنید آیات قرآن چقدر با همه زمان ها و حوادث می تواند انطباق پیدا کند.

آیه می گوید: که ای پیامبر و مسلمان ها آیا تصور می کنید که بحث آن فقط قبله است، این ها از شما راضی و خشنود نخواهند شد و دل آن ها را نمی توانید به دست آورید مگر آن که هر چه می گویند را بپذیرید.

یعنی اگر آمریکا و غرب، همجنس بازی را افتخار می داند به شمای مسلمانی که در قرآنت سوره لوط قرار دارد و عمل همجنس بازی را گناهی کبیره است با کمال وقاحت و پر روئی و بی حیائی می گوید که چرا شما این عمل را انجام نمی دهید و چرا این عمل در کشور شما آزاد نیست.

و در همین آیه سپس خداوند تکلیف پیغمبر را روش می کند: که ای پیغمبر به این یهودیان و مسیحیان بگو که اگر شما دنبال هدایت هستید و دنبال خوشبختی و سعادت بشر هستید ، خوشبختی و سعادت و زندگی سالم بشر در این است که خداوند می فرماید. در آن است که قرآن می فرماید. نه آن ها که شما می گویید.

پیغمبر به آن ها بگو که اگر شما دنبال هدایت و  سعادت بشر هستید باید قرآن را بپذیرید ، هدایت خداوند را قبول کنید.

اما در فراز بعد خداوند ، مسلمانان را تهدید می کند. این تهدید ها بعد از ۱۴ قرن است چون تاریخ همواره تکرار می شود و زمان و مکانش فقط فرق دارد و سوژه و موضوع فقط فرق دارد.

اول زمان بحث قبله است و یهود و مسیحیت صحبتشان در این مورد است و مسلمانان ساده لوح تصور می کنند که اگر ما در مسئله قبله تسلیم شویم آن ها دست از دشمنی بر می دارند ، خداوند می فرماید که این گونه نیست و مسئله قبله تنها بهانه است .

امروز هم مقام معظم رهبری زمانی  که صحبت  مذاکره۱+۵  بود چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی فرمودند: من مخالفتی با مذاکره ندارم اما این بهانه است اکنون که شما مذاکره کرده اید سپس خواهید دید که آن ها چه خواهند گفت ، هسته ای فقط بهانه است.

این یهودیان و مسیحیان به دین و آیین خودشان نیز پایبند نیستند بلکه آن ها به هوای نفسانی پایبند هستند. زیرا همجنس گرایی نیز در انجیل و تورات  ذکر نشده است.

در تورات عهد عتیق مسائل مزخرف فراوانی  وجود  دارد ،  اما همجنس گرایی در آن جا اشاره نشده  اما امروزه غرب و یهودیان ، یعنی اسرائیل و آمریکا و اروپا این مسئله همجنس گرایی را که در کتب دینی آن ها نیست ، را از کجا آورده اند.

 اما خدا می فرماید: بعد از آن که  از طریق وحی شما هدایت شدید و حق برای شما روشن شده است اگر خواسته هوای نفس آن ها را بپذیرید خداوند شما را رها می کند و خداوند به شما دیگر عنایت نخواهد داشت، خداوند ولایت و سرپرستی خود را از سر شما بر می دارد.

یعنی از یاری خداوند هم دیگر خبری نیست . در قضیه طبس وقتی وزیر شعار  جناب آقای مرتضایی فر  در نماز خبر را اعلام کردند ، همگی مات و مبهوت شدند.

که گفتند شب گروهی از نظامیان نخبه آمریکا تا صحرای طبس آمده اند و در آنجا اخرین هماهنگی ها را برای حمله ایران کرده اند و دیگر این موضوع که چه اتفاقی در صحرای طبس افتاده ، برای هیچ کس مشخص نیست و فقط همینقدر می دانیم که تعدادی آمریکایی کشته و تعدادی زخمی شده اند و تعدادی هواپیما و هلیکوپتر سوخته و تعدادی هلیکوپتر ها را نیز به صورت سالم گذاشته اند و فرار کرده اند.

همه ما در نماز جمعه مات و مبهوت بودیم. زیرا آن شب ما در صحرای طبس نه نیروی سپاهی داشتیم نه ارتشی نه کمیته ای نه حتی یک ژاندارم داشتیم . خب پس چگونه امریکا در این صحرا مغلوب شده است؟ مگر آمریکا از نظر سلاح های فیزیکی بزرگترین قدرت نظامی دنیا نیست اما چگونه اتفاق افتاده بود؟

و نکته جالب اینجاست که کارتر در نیمه شب منتظر بوده که خبر فتح و پیروزی برسد و بیانیه را نیز حتی آماده کرده بوده است که در تلویزیون این موضوع را اعلام کند و حتی برنامه داشتند که امام را نیز بربایند و ببرند.

آقای برژینسکی در کتابش به زبان فارسی نیز ترجمه شده است می گوید وقتی که من رفتم در اتاق فرمان و به کارتر گفتم که قربان ما شکست خورده ایم . کارتر به سمت من برگشت و با خشم  گفت وقت شوخی نیست و  من گفتم قربان شوخی نمی کنم و مجددا کارتر گفت که ما شکست خورده ایم؟ مگر جمهوری اسلامی آنجا نیروی نظامی داشت؟ من گفتم :خیر، کارتر متعجبا گفت مگر می شود؟

آن شب را هواشناسان آمریکا، آرام ترین شب کویر اعلام کرده بودند. گفتم زمانی  که آخرین بررسی ها برای حمله به تهران داشته صورت می گرفته به یک باره یک طوفان شدید شن وزیدن گرفته به طوری که کنترل هلیکوپتر از دست رفته و به هواپیما خورده است  و این آتش موجب آتش گرفتن سایر پرنده ها شده است و تعدادی از نظامیان نیز آتش گرفته اند.

بعد از این صحبت ها  کارتر همانند یک فانوس جمع  شد. بعد از این صحبت ها کارتر که یک مسیحی معتقد بود گفت این کار مسیح باید باشد.

ممکن است این ایه در گذشته چندین بار دیگر مصداق پیدا کرده باشد و چندین بار هم در اینده مصداق پیدا خواهد کرد. اما مصداق کنونی آن به این معنی است که انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ قرن بعد به وجود می اید  و من خداوند به انها کمک می کنم، در صحرای طبس طوفان شن خواهم  فرستاد. در جنگ تحمیلی که تمام غرب پشت صدام بودند و ما غریب و مظلوم و تنها بودیم ،  ۸ سال مقاومت کردیم و نصرت پروردگار را داشتیم ، ایستادیم  و یک وجب از خاک  کشورمان را  نیز ، دنیا نتوانست از ما بگیرد و پیروز شدیم . اکنون صدام و صدامیان کجا رفته اند و ما کجا هستیم.

پیغمبر اگر اهوای یهودیان و مسیحیان را بپذیری و نجوای آنها را خشنود و راضی کنی ما ولایت خودرا از تو پس می گیریم دیگر از یاری هم خبری نیست.

در زمان ما و روزگار ما تا کنون مشاهده می کنیم  که ولایت پروردگار در سلسه مراتب سایه ولی فقیه در بالای سر ماست  مشاهده می کنیم که نصرت پروردگار همراه ماست.

کدام کشور در دنیای را می شناسید که در مدت ۲ تا ۳ ماه ۱۷۰۰۰ ترور در شخصیت های مختلف  را از اقشار مختلف داشته است.از شهید باهنر تا رجایی  همچنان سرپا ایستاده اند آیا خبر نصرت و یاری پروردگار است؟

در حالی در یک کشور ممکن است حتی با یک ترور حکومت عوض شود.

این تحریم اقتصادی بحث امروز و دیروز نیست از سال ۵۸ شروع شده و ادامه دارد اما با وجود زحمتی که در آن افتادیم، مملکت در سر جایش است و به زندگی خود ادامه می دهد. اینها نصرت های پنهان خداوند است.

در جریان اوکراین و مقایسه آن با جریان فتنه۸۸ که تمام سفارتخانه های غربی و آمریکا تمام پشت به پشت هم و دست در دست هم که انقلاب اسلامی را براندازند اما یاری خداوند باعث از بین رفتن این فتنه شد.

یهود و نصاری امروز چه کسانی هستند؟ کشورهای غربی و امریکا که از نظر مذهب مسیحی هستند و یهودیان هم همان افرادی نظیر جان کری هستند که در مذاکرات۵+۱ بجای رفتن به واشنگتن به سمت تلاویو می رود و گزارش جلسات مذاکرات را به نتانیاهو می دهد  و سپس این نتانیاهو است که خط می دهد  و اعلام می کند از کدام قسمت راضی است و از کدام قسمت ناراضی.

قران می گوید، ملت مسلمان ایران مسئله اتمی و فناوری اتمی همگی بهانه هستند. ای مسلمانان های زمان پیغمبر موضوع تغییر قبله بهانه است.

آنها می گویند آیین ، آیین یهودی است و ما هر چه گفتیم شما باید بپذیرید.

پارلمان اروپا در قطعنامه است۲۴ نکته را اشاره می کند که ایران  با این مسائل را نیز بپذیرد.

اما پیغمبر حق بر تو روشن است و می دانی که حق با توست . بطور مثال در همین مذاکرات ما عنوان میکنیم هدف ما طبق قوانین ان پی تی  است که به قول شما جهانی است و ماهم پذیرفته ایم و ۱۰ کشور در جهان پذیرفته اند که بتوانیم در فناوری کشاورزی و پزشکی بتوانیم از انرژی هسته ای استفاده کنیم.

پس حق برای همگان روشن است که قصد ما چیست، ما چیزی فراتر از از ان پی تی نمی خواهیم، اما اگر ان ۲۴ نکته همان هوایی نفسانی پارلمان اروپا است بپذیری دیگر از جانب خداوند ولایت و سرپرستی برشما نیست و نصرت و یاری نیز وجود ندارد و تحت ولایت شیطان می شوند.

شاعری در شعری می گوید : عجب نبود گر از قرآن نصیبت نیست جز حرفی که از خورشید جز گر می نبیند چشم نابینا

منبع: بوتیا

برچسب ها:
5+1 قران هشدار داده است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان