یادداشت/

۴۵ هزار و ۵۰۰ جادویی!!!

  • شناسه خبر: 37239
۴۵ هزار و ۵۰۰ جادویی!!!

با این ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان چقدر کارها می شد انجام داد ولی حیف که مردم خرجش کرده اند! خانه خشتی: دولت تا کنون ۲۶ بار به هر ایرانی ۴۵ و ۵۰۰ تومان پول نقد داده و در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قصد دارد نزدیک به ۱۵ تا بیست میلیون از این […]

خانه » آخرین اخبار » ۴۵ هزار و ۵۰۰ جادویی!!!

با این ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان چقدر کارها می شد انجام داد ولی حیف که مردم خرجش کرده اند!

خانه خشتی: دولت تا کنون ۲۶ بار به هر ایرانی ۴۵ و ۵۰۰ تومان پول نقد داده و در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قصد دارد نزدیک به ۱۵ تا بیست میلیون از این یارانه بگیران را حذف کند، اینکه دولت چه تعداد و چه کسانی را حذف کند مهم نیست مهم این است که با صحبت هایی که اقتصاد دانان و مسئولین دولت می کنند با این پولی که به مردم داده میشد چقدر کارهای حیاتی و پایه  انجام میگرفت ولی چون مردم این پولها را گرفته اند و خرج کرده اند از انجام اینهمه کار خوب و بدرد بخور غافل و جا مانده ایم.

چرا مسئولین محترم و اقتصاد دانان عزیز یکبار حاضر نیستند حساب و کتاب کنند که اینهمه در ادارات و در رده های بالای اجرایی ما دزدی و خیلی از پولهای مملکت به باد فنا می رود را حساب کنند و اگر این کار را می کردند این عاقبت امرمان نبود .

عزیزان ما چقدرحساب پولهایی که به مردم داده اند را دارند ولی چقدر پولهایی حیف و میل شده که کسی حتی از مبلغ آنهم اطلاع درستی ندارند! چطور می شود مدیر عامل بزرگترین بانک کشورمان دو ملیتی بوده و کسی خبر نداشته ولی برای انتخاب یک پست بسیار معمولی هزاران پرسش و پاسخ راجع به آن فرد صورت می گیرد ولی برای پستی با این عظمت چقدر کاهلی شده و چقدر در این انتخاب اهمال کاری صورت گرفته است.

از روزی که ثبت نام مرحله دوم یارانه ها صورت گرفته از یکسو مردم را به ثبت نام فرامی خوانند و از سوی دیگر می گویند از ثبت نام صرف نظر کنید تا ما بتوانیم چنین کنیم و چنان کنیم، این پول چند ماهی است که به مردم داده می شود چرا تا به حال به این فکرها نیفتادید تا بهداشت و درمانمان ، تا بیمه مان را، تا محیط زیست مان را و هزاران کار دیگر را که مسئولین امر می گویند سر و سامان ببخشند.

ولی اگر به یک نفرهم یارانه ندهند و همه این پولها در خدمت دولت قرار گیرد امیدواریم تغییری حادث شود نه اینکه روز به روز گرانی و تورم افزایش پیدا کند ، آخر همه معتقدند همین ۴۵ و ۵۰۰ تومان باعث تورم می شود.

یادداشت از : حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
45 هزار و 500 اقتصاد دولت هدفمندی یارانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان