در گفت و گو اختصاصی با خانه خشتی مطرح شد:

ابراز تاسف وزیر سابق اطلاعات از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب

  • شناسه خبر: 37174
ابراز تاسف وزیر سابق اطلاعات از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: با کمال تاسف باید بگوییم که مسئولین اجرایی در عرصه ها و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب توجه نداشتند. حجت‌الاسلام حیدر علی مصلحی در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی”، اقدامات اروپایی ها ازجمله صدور قطعنامه از سوی اتحادیه را تحت امر امریکا دانست و گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » ابراز تاسف وزیر سابق اطلاعات از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: با کمال تاسف باید بگوییم که مسئولین اجرایی در عرصه ها و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب توجه نداشتند.

حجت‌الاسلام حیدر علی مصلحی در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی”، اقدامات اروپایی ها ازجمله صدور قطعنامه از سوی اتحادیه را تحت امر امریکا دانست و گفت:  مجموعه اینها نمی توانند با انقلاب اسلامی کنار بیایند و همراهی داشته باشند در حالیکه خود آنان در عرصه حقوق بشر و مباحث اخلاقی و انسانی در بدترین وضعیت قرار دارند.

وی افزود: هر روز شناخت ملت ما نسبت به آمریکاییها  بیشتر و مکر و حیله و صادق نبودن آنها افشاتر می شود.

وزیر سابق اطلاعات خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی تاثیرش را در دنیا گذاشته است و عصبانیت استکبار از همین است تا با هر راهی مانع این اثر گذاری شوند.

مصلحی تلاش دشمن را ناکام خواند و افزود: امروز اندیشمندان جهان استکبار به انقلاب اسلامی و اسلام روی  آوردند و این حرکتها به جز اقدامات مذبوحانه چیزی دیگری نیست.

در بحث ۵ مرزبان ربوده شده بازی دشمن را نخوریم

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: جمهوری اسلامی در مباحث مرز و امنیتی در بهترین وضعیت قرار دارد و کشوری در دنیا پیدانمی شود که با وجود دشمنی ها ی سنگینی که علیه او وجود دارد از نظر امنیتی در این شرایط خوب قرار داشته باشد و استکبار هم به اینها اذعان دارد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پیرامون موضوع ۵ مرزبان گروگان گرفته شده توسط گروه های تورریستی یادآور شد: حواسمان باشد و توجه به این داشته باشیم که در این میان بازی استکبار را نخوریم.

فیلترینگ دیوار امنی برای نسل جوان

مصلحی در پاسخ به مبحث رفع فیلترینگ در کشور بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی ها سنگین استکبار ما باید در عین حالی که از امکانات روز دنیا از جمله فضای مجازی استفاده می کنیم مراقب های لازم را هم در این زمینه داشته باشیم.

این مسئول یادآور شد: ما نمی توانیم مرزهایمان را رها کنیم و انتظار داشته باشیم که اتفاقی نیافتد و دشمن اختلالی را ایجاد نکند.

وی فیلترینگ را دیوار امنی برای نسل جوان و تهدیدات انقلاب و کشور دانست و گفت:  باید توجه داشته باشیم فیلتر به معنای محدودیت نیست بلکه به معنای دیوار امن است برای حفظ ارزشها.

ابراز تاسف از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه ها و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب

وزیر اطلاعات دولت دهم با ابراز تاسف از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه ها و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب خاطر نشان کرد: رهبری در جمع شورای عالی انقلاب فرهنگی تعبیرشان این بود که این شورا قرارگاه جنگ نرم و مقابله با استکبار است.

وی افزود: مسئولین ما در همه سطو ح و مجموعه ها باید بدانند که این انقلاب فرهنگی در عین حالی که تهدیدات بزرگ دارد اثر گذاری بسیار زیادی نیز داراست.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان اجرایی ما در فرهنگ سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند تا خواسته های رهبرحکیم انقلاب شکل گیرد و در این صورت قطعا در مباحث اقتصادی مقاومتی نیز به نتیجه می رسند تا این مهم با فرهنگ سازی در جامعه حاکم شود.

هرطرحی که در مسیر اجرا قرار میگیرد در ابتدا دارای اشکالاتی است

مصلحی خاطر نشان کرد: هدفمندی یارانه ها از دوره های مختلف از سوی همه مسئولین لازم شمرده شده است که بالاخره در دولت نهم و دهم شکل گرفت و قانون مجلس شد و باید ادامه پیدا کند و اشکالات و نقص هایی که داردهم باید برطرف شود.

وی هرطرحی که در مسیر اجرا قرار میگیرد را دارای اشکالاتی دانست و بیان داشت: اینها نباید موجب شوند که اصل کار کنار گذاشته شود بلکه باید مسیرخود را طی کند تا بتواند کشور را به سمت اقتصاد پویا و شکوفا بکشاند.

برچسب ها:
ابراز تاسف وزیر سابق اطلاعات از عدم توجه مسئولین اجرایی در عرصه و زمان های متفاوت به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب تاسف خانه خشتی رفسنجان رهبر فرهنگ هدفمندی وزیر سابق اطلاعات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان