امیدوارم با کمک مردم و خیرین و تلاش مدیران، در بخش های مختلف در حد وسع و توان شهرستان کار کنیم

  • شناسه خبر: 36957
امیدوارم با کمک مردم و خیرین و تلاش مدیران، در بخش های مختلف در حد وسع و توان شهرستان کار کنیم

حمیدملانوری با اشاره به برنامه های کلی خود در فرمانداری، گفت: فرمانداری نماینده عالی دولت است و برای اجرای سیاست های اساسی دولت در قالب شعار سال تلاش می کند. حمید ملانوری فرماندار جدید شهرستان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با”خانه خشتی”، اظهار داشت: امیدواریم با کمک مردم و خیرین و تلاش مدیران، در […]

خانه » آخرین اخبار » امیدوارم با کمک مردم و خیرین و تلاش مدیران، در بخش های مختلف در حد وسع و توان شهرستان کار کنیم

حمیدملانوری با اشاره به برنامه های کلی خود در فرمانداری، گفت: فرمانداری نماینده عالی دولت است و برای اجرای سیاست های اساسی دولت در قالب شعار سال تلاش می کند.

حمید ملانوری فرماندار جدید شهرستان رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با”خانه خشتی”، اظهار داشت: امیدواریم با کمک مردم و خیرین و تلاش مدیران، در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی در حد وسع و توان شهرستان کار کنیم؛ توفیقی نصیبم شد که به عنوان خدمتگزار مردم رفسنجان باشم تا برای تحقق شعار سال خدمت کنیم.

وی هم چنین اظهار داشت: رفسنجان یک شهرستان ویژه است و بر اساس آیتم های قانونی انتخاب شده و قرار گیری این شهرستان در موقعیت خاص جغرافیایی، فرودگاه، راه آهن، وجود آثار و ابنیه تاریخی و افراد مؤثر و مدیران اجرایی و نخبگان، دانشگاه و حوزه دینی، آن را تبدیل به جایگاه ویژه کرده است.

ملانوری تولید مطلوب پسته را درآمد بزرگ و تأمین کننده اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: وجود معادن غنی از جمله مس، انرژی پاک باد و خورشید موجب موقعیت های خاص این شهر شده است.

فرماندار جدید رفسنجان در ادامه گفت: دوگانگی سیاسی، وجود احزاب و گروه های سیاسی باعث رشد است، اما سیاست بازی و ترجیح منافع گروه و بر جمع باعث شده گروهی و جزیره ای عمل کنیم و راه های پیشرفت را مسدود کنیم.

وی ادامه داد: حضور اتباع بیگانه و افاغنه در افزایش مفاسد و جرائم، معضل بزرگی است که باید رسیدگی شود.

وی به مشکلات پی در پی و کیفیت پایین آب نیز اشاره کرد و گفت: بایستی در برآورد اطلاعات شهرستان برنامه هایی ایجاد کرده و با کمک مدیران و مسئولین و نیروهای اجرایی آن ها را اجرا کنیم.

برچسب ها:
جدید حمید ملانوری خانه خشتی رفسنجان فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان