سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

  • شناسه خبر: 36876
سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در سال گذشته سرمایه گذاری شد. رئیس منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” گفت :با این میزان سرمایه گذاری زیرساختهای آب، برق، گاز، فیبر نوری و ساختمان گمرک و حصار منطقه بطورکامل آماده و به بهره برداری رسیده است. مجید […]

خانه » آخرین اخبار » سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در سال گذشته سرمایه گذاری شد.

رئیس منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” گفت :با این میزان سرمایه گذاری زیرساختهای آب، برق، گاز، فیبر نوری و ساختمان گمرک و حصار منطقه بطورکامل آماده و به بهره برداری رسیده است.

مجید کهنوجی تصریح کرد : در حال حاضر ۱۸  سرمایه گذار در این منطقه به اجرای طرحهای اقتصادی خود می پردازند.

کهنوجی با اشاره به جذب سرمایه گذار فولاد در منطقه ویژه اقتصادی خاطر نشان کرد: این صنعت با سرمایه گذاری نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان سه سال آینده به بره برداری خواهد رسید.

وی  با اشاره به اینکه دو طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی و لوله و اتصالات به بهره برداری رسیده است که یکی از آنها کود هیومیک اسید و دیگری لوله و اتصالات پلی اتیلن تولید می کند ، گفت :  دو کارخانه تو لید لوله و اتصالات پلی اتیلن، چهار کارخانه در حوزه بسته بندی خشکبار و یک کارخانه تولید انواع قند و نبات  نیز در آینده ای نزدیک در این منطقه بهره برداری خواهد شد.

وی بالا رفتن امنیت منطقه به واسطه حصارکشی اطراف ان، سهولت در صادرات و واردات، انجام واردات بدون تشریفات گمرکی، معافیت گمرکی کلیه خطوط صنعتی و کمیسیون ارزش افزوده از دلایل تمایز منطقه ویژه اقتصادی با شهرک های صنعتی برشمرد.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان