حضور ۷ رفسنجانی در میان برگزیدگان ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»

  • شناسه خبر: 36736
حضور ۷ رفسنجانی در میان برگزیدگان ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به شرکت ۱۲۰ نفر در ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در این شهرستان گفت: ۷ نفر از این شرکت کنندگان جزو نفرات برتر این دوره از مسابقات انتخاب شده اند. حجت الاسلام سید محمود حسینی در گفت‌وگو با “خانه خشتی”،  با اشاره به اینکه  ششمین دوره مسابقات […]

خانه » آخرین اخبار » حضور ۷ رفسنجانی در میان برگزیدگان ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»

مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به شرکت ۱۲۰ نفر در ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در این شهرستان گفت: ۷ نفر از این شرکت کنندگان جزو نفرات برتر این دوره از مسابقات انتخاب شده اند.

حجت الاسلام سید محمود حسینی در گفت‌وگو با “خانه خشتی”،  با اشاره به اینکه  ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این مسابقات که می‌توان آن را بزرگ‌ترین مسابقات تفسیر قرآن کشور دانست، ۱۲۰ نفر خواهر و برادر در رفسنجان در زمان تعیین شده اقدام به ثبت‌نام کردند .

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رشته تفسیر یک و سه جزء برگزار شده است، خاطر نشان کرد: خواهران فاطمه عرب زاده، ملیحه رضا زاده، صدیقه ترقی خواه، مریم عابدی، سکینه رجبی و زهرا ترقی خواه و برادر محمد نجفی جزو برترین های این مسابقات قرار دارند.

حسینی تصریح کرد: به نفرات برگزیده ششمین دوره مسابقات نورالهدی جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین جوایز نفیس دیگری اهدا می‌شود.

وی افزود: به برگزیدگان گواهی نامه آشنایی با تک جزء ۱۸ و گواهی آشنایی با سه جزء ۱۸، ۱۹ و ۲۰ قرآن کریم نیز اعطا می شود.

گفتنی است؛ مسابقات تفسیر قرآن نورالهدی هرساله و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و با شرکت عموم مردم قرآن دوست رفسنجان برگزار می شود.

برچسب ها:
تفسیر حضور 7 رفسنجانی در میان برترین های ششمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» خانه خشتی رفسنجان ششمین دوره نورالهدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان