نماینده مردم کرمان ، راور در مجلس شورای اسلامی:

همزمان با پی گیری سیاست خارجی ، باید برای توانمند سازی اقتصاد درون تلاش کنیم

  • شناسه خبر: 36702
همزمان با پی گیری سیاست خارجی ، باید برای توانمند سازی اقتصاد درون تلاش کنیم

نماینده مردم کرمان ، راور در مجلس شورای اسلامی گفت : در عرصه های اقتصادی با فراخوانی که مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کردند ، به این دلیل است که تمام ظرفیتها نباید در مذاکرات سیاسی و هسته ای به کار رود لذا دولت پای کار آمده تا دچار شرایط غیر مطلوب نشویم. […]

خانه » آخرین اخبار » همزمان با پی گیری سیاست خارجی ، باید برای توانمند سازی اقتصاد درون تلاش کنیم

نماینده مردم کرمان ، راور در مجلس شورای اسلامی گفت : در عرصه های اقتصادی با فراخوانی که مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کردند ، به این دلیل است که تمام ظرفیتها نباید در مذاکرات سیاسی و هسته ای به کار رود لذا دولت پای کار آمده تا دچار شرایط غیر مطلوب نشویم.
به گزارش “خانه خشتی” دکتر پور ابراهیمی در آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵ شهید والا مقام خطه داوران در رفسنجان افزود : کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا تمام امکانات و تجهیزات را برای ایجاد تحریمها و تورم ها در ایران در سال ۹۱ مهیا کردند.
وی به  تحریم نفت که فروش آن به یک چهارم و به عبارتی به ۷۰۰ هزار بشکه رسید اشاره کرد و تصریح کرد : در این راستا تحریم بانک مرکزی را نیز داشتیم به این معنی که از فروش همین میزان نفتِ کم  ، به سختی انتقال منابع مالی به ایران صورت می گرفت.
وی خاطرنشان کرد : آمریکا و کشورهای ضد اسلامی به بهانه های مختلف از جمله حقوق بشر و حق استفاده از سلاح های هسته ای سعی دارند کشورهای اسلامی از جمله ایران را به انحراف بکشانند و به زانو در اورند.
وی تصریح کرد : اما ملت شریف ایران اسلامی با پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذاشتند دشمن دل شاد شود .
دکتر پور ابراهیمی افزود : در موضوع حق استفاده از سلاح های هسته ای که بهانه آمریکاییها شده است به کشور اسراییل که مملو از تجهیزات هسته ای است ایراد نمی گیرند و دولت جمهوری اسلامی ایران را که حق  استفاده صلح آمیز هسته ای را خواستار است تهدید می کنند.
وی بیان داشت : خداوند در قرآن می فرماید ” هرکس به اندازه سعی و تلاشش به اهداف خود می رسد ” لذا مجاهدت شهدای انقلاب در عملیات مختلف بود که موجب شد انقلاب اسلامی پیروز شود و نسل جوان امروز باید حرمت خون این شهدا را نگه دارند .

نماینده مردم کرمان ، راور در مجلس شورای اسلامی گفت : دشمن در سال ۹۱ برای نابودی کشورمان ، با تمام وجود بر روی مسائل اقتصادی ایران تمام هم و غم خود را به کار گرفت که  اوج خصومت آمریکا علیه ایران بود.
وی افزود : در عرصه های اقتصادی با فراخوانی که مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی بیان کردند ، به این دلیل است که تمام ظرفیتها نباید در مذاکرات سیاسی و هسته ای به کار رود لذا دولت پای کار آمده تا دچار شرایط غیر مطلوب نشویم.

دکتر ابراهیمی افزود : همزمان با پی گیری های موضوعات سیاستهای خارجی ، باید برای توانمند سازی اقتصاد و رشد وشکوفایی منطقه از درون تلاش کنیم .
وی خاطرنشان کرد : ظرفیتهای بزرگ و مهمی برای شکوفایی اقتصاد فراهم است و به یقین با داشتن روحیه جهادی که در قبل در جنگ سخت و جبهه به کار گرفتیم اگر امروز در جبهه اقتصادی اعمال کنیم می توان  ، به فضل الهی و به دعای خیر امام زمان (عج) و خانواده های شهدا  ، کشور جمهوری اسلامی ایران به همت تلاش مضاعف همگان در سالهای آینده در عرصه اقتصادی چشم دشمنان را کور خواهد کرد و مسیر تعالی را طی خواهد نمود .

برچسب ها:
پورابراهیمی نماینده مجلس همزمان با پی گیری سیاست خارجی ، باید برای توانمند سازی اقتصاد درون تلاش کنیم یادواره شهدای داوران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان