همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام؛

سیزدهمین یادواره ۳۵ شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 36668
سیزدهمین یادواره ۳۵ شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد

سیزدهمین مراسم یاد و خاطره ۳۵ لاله سرخ منطقه داوران رفسنجان ظهر امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) سیزدهمین یادواره ۳۵ شهید منطقه داوران با حضور خانواده های معظم شهداء، مردم و مسئولین شهرستان رفسنجان و منطقه داوران برگزار شد. حجت الاسلام سید […]

خانه » سیزدهمین یادواره ۳۵ شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد

سیزدهمین مراسم یاد و خاطره ۳۵ لاله سرخ منطقه داوران رفسنجان ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) سیزدهمین یادواره ۳۵ شهید منطقه داوران با حضور خانواده های معظم شهداء، مردم و مسئولین شهرستان رفسنجان و منطقه داوران برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی مسئول ستاد یادواره شهدای داوران، زندگی پیامبر اکرم و اهل بیتشان را چراغ های راهنمای مسیر بندگی دانست و  افزود: هر انسانی در جاده پرپیچ و خم زندگی نیاز به راهنمایی دارد که مانع انحراف او از مسیر اصلی گردد که این راهنما همان پیامبر و خاندان گرانقدرش می باشند.

وی علما، مراجع تقلید و شهدا را نیز حجت های خدا بر زمین برشمرد و تصریح کرد: ما بدون الهام گرفتن از انها نمی توانیم صراط پر پیچ و خم دنیا را طی کنیم.

حسینی  عباداتی همچون نماز،روزه، حج و .. را بدون اصل ولایت همانند کالایی بدون علامت استاندارد دانست وگفت: همه اعمال با ولایت مقبول درگاه خداوند خواهند شد و این چیزی بود که شهدا به آن تاسی کردند.

وی خاطر نشان کرد: یادواره ها بیعتی دوباره با علمدار انقلاب ، ولایت فقیه  و شهدا هستند و ما با برپایی به شهیدان می گوئیم که آسوده باشید که ما هرگز از ولایت دست بر نخواهیم داشت.

برچسب ها:
سیزدهمین یادواره 35 شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان