آرامش بهاری در جوار امامزاده سید جلال الدین رفسنجان

  • شناسه خبر: 36616
آرامش بهاری در جوار امامزاده سید جلال الدین رفسنجان

امامزاده سید جلال الدین یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در منطقه نوق شهرستان رفسنجان یکی از امامزاده های واجب التعظیم در استان کرمان با قدمت هزار سال مکانی برای رسیدن به آرامش است.  به گزارش “خانه خشتی”، اگر آدمی به آرامش و تفریح نیاز داشته و اگر خسته یا دلتنگ باشد و هر […]

خانه » آخرین اخبار » آرامش بهاری در جوار امامزاده سید جلال الدین رفسنجان

امامزاده سید جلال الدین یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در منطقه نوق شهرستان رفسنجان یکی از امامزاده های واجب التعظیم در استان کرمان با قدمت هزار سال مکانی برای رسیدن به آرامش است.

 به گزارش “خانه خشتی”، اگر آدمی به آرامش و تفریح نیاز داشته و اگر خسته یا دلتنگ باشد و هر چیزی که او را چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی رنجور کند، چه بهتر اینکه در این شرایط به جایی بیاید که درمان همه دردهاست.

قدم زدن در صحن و سرای این مکان مصفا و معنوی، نمای آینه کاری شده زیبای داخل آن و زیارت قبر مطهر امامزاده که ضریح امام حسین (ع) بر روی آن نصب شده، انسان را به جایی می برد که گویی نوای نینوای کربلا دارد.

عضو هیات امنای مقبره امامزاده سید جلال الدین (ع) رفسنجان گفت: مقبره این بزرگوار با زیربنای سه هزار مترمربع، سنگ فرش شده و دارای گنبد فیروزه ای و دو گل دسته، فضای سرسبز اطراف، پارک کودکان، زائر سرا و امکانات رفاهی برای زائران است.

یدالله رضایی افزود: این امامزاده آرامش دهنده معنوی بسیاری از افراد بوده و هست.

وی تصریح کرد: هر سال حدود ۱۵۰ هزار زائر از نقاط دور و نزدیک ایران به این مکان مقدس سفر می کنند.

وی از میهمانان نوروزی که قصد مسافرت به این شهر را دارند خواست در ایام نوروز ضمن بازدید از مکان های تفریحی و گردشگری به این مکان مقدس که هم سیاحت و هم زیارت است بیایند.

به گفته رضایی با اجرای طرح آرامش بهاری در این مکان خدمات فرهنگی و رفاهی به زایران ارایه می شود.

برچسب ها:
آرامش بهاری در جوار امامزاده سید جلال الدین رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان