۴۰۹ مسافر نوروزی ازخدمات ایستگاههای سلامت رفسنجان بهره بردند

  • شناسه خبر: 36594
۴۰۹ مسافر نوروزی ازخدمات ایستگاههای سلامت رفسنجان بهره بردند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان گفت : از ابتدای طرح امداد نوروزی تا پایان هشتمین روز از بهار۴۰۹ نفرازمسافرین نوروزی ازخدمات ایستگاههای سلامت در این شهرستان استفاده نموده اند. سید محسن مرتضوی در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت : در ماموریتهای غیر تصادفی به به ۳۴۲ بیمارخدمات پیش بیمارستانی و […]

خانه » آخرین اخبار » ۴۰۹ مسافر نوروزی ازخدمات ایستگاههای سلامت رفسنجان بهره بردند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی رفسنجان گفت : از ابتدای طرح امداد نوروزی تا پایان هشتمین روز از بهار۴۰۹ نفرازمسافرین نوروزی ازخدمات ایستگاههای سلامت در این شهرستان استفاده نموده اند.
سید محسن مرتضوی در گفت و گو با “خانه خشتی”، اظهار داشت : در ماموریتهای غیر تصادفی به به ۳۴۲ بیمارخدمات پیش بیمارستانی و در ماموریتهای تصادفی نیز به ۹۷ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات  درمانی ارائه شد.

IMG_¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦_¦¦¦+¦¦¦¦¦¦¦¦
وی تصریح کرد : در ماموریتهای تصادفی  ۸۲ مصدوم به مراکز درمانی انتال یافتند و ۱۴  مورد خدمات سرپایی نیز انجام شد و متاسفانه یک نفر نیز در این حوادث جان خو را از دست داده است.
مرتضوی افزود : ۲ایستگاه سلامت در شهر رفسنجان وانار، برپا و اتوبوس آمبولانس وآمبولانس در ورودی های شهرها وهمچنین حاشیه جاده ها مستقرند و
ضمن اطمینان خاطر به مسافرین نوروزی به انها خدمات سرپایی نیز ارائه می دهند.
وی عنوان کرد :  ازابتدای طرح امداد نوروزی پرسنل اورژانس ۱۱۵ رفسنجان با انجام ۲۹۷ ماموریت غیرتصادفی و ۸۸ ماموریت تصادفی انجام دادند.
سید محسن مرتضوی گفت :  از تعداد ۸۸ حادثه ترافیکی ۵۴ مورد درمعابر درون شهری و۳۴ مورد درجاده های برون شهری رخ داده است.
رئیس  مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی رفسنجان از کلیه هموطنان تقاضا کرد :  در صورت بروز هر حادثه ای ضمن رعایت خونسری خود با سامانه ۱۱۵ تماس گرفته ودر صورت عدم آشنایی با کمک های اولیه ازدست زدن به مصدوم خودداری نمایند.

برچسب ها:
اورژانس ایستگاه سلامت خانه خشتی رفسنجان نوروز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان