بازهم رسوایی شاهزادگان سعودی توسط رسانه های غربی

  • شناسه خبر: 3141
بازهم رسوایی شاهزادگان سعودی توسط رسانه های غربی

شاهزادگان عرب سوژه روز  رسانه های غربی/ روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند. به گزارش به فارس، روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به […]

خانه » سیاسی » بازهم رسوایی شاهزادگان سعودی توسط رسانه های غربی

شاهزادگان عرب سوژه روز  رسانه های غربی/ روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند.

به گزارش به فارس، روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به آپارتمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس به دلیل مظنون بودن به جای دادن اسلام‌گرایان در خود یورش بردند در آنجا دختر نخست وزیر  قطر (سلوی حمد بن جاسم”)را به حالتی نیمه برهنه و در حالتی زننده ای دستگیر کرده اند.

این خبر در حالی منتشر شده که بن جاسم تلاش زیادی در راستای جلوگیری از انتشار این خبر انجام داده است که از قرار معلوم این تلاشها به شکست منتهی شده وخبر این رسوایی به یکی از مهمترین اخبار جهان مبدل شده است.

از سوی دیگر علاوه براین مسئله چندی پیش خبر تجاوز یک شاهزاده سعودی به یک مانکن اسپانیایی هم منتشر شد که این خبر پس از چندی به صورت عجیب وغربی از سوی برخی رسانه های غربی رد شد وحتی این رسوایی به جایی رسید که همسر این شاهزاده سعودی برای ادامه نیافتن ماجرا سعی در تکذیب بیشتر این خبر کرد.

به نظر می رسد که فساد اخلاقی که در دستگاههای سیاسی برخی کشورهای عربی وجود دارد روز به روز در حال افشا شدن است.آن چنان که بسیاری این خبرها را تنها بخش کوچکی از رسوایی اخیر این شاهزادگان دولتهای عرب نشین می دانند.

دراین میان آنچه که از ظاهر ماجرا پیداست این مسئله می باشد که درآمد نفتی هنگفتی که در چندین سال اخیر نصیب این کشورها شده بدون آنکه عوایدی برای مردم داشته باشد خرج تفریحات این چنینی مسئولان این کشورها می شود.

از سوی دیگر گرایش این شاهزادگان به سمت غرب درحالی در چندین سال اخیر جزء رویکردهای اصلی آنهاست که بسیاری از این روسوایی ها توسط همین رسانه های غربی منتشر شده است.دراین بین آنچه که از ارتباط این مسائل با هم برمی آید این مسئله می باشد که غربی در موقعی که لازم ببینند از افشای دوستان عرب هراسی ندارند وبنا به اقتضائات زمان دست به رفتارهای این چنینی خواهند زند.نمونه بارز ان مسئله را می توان در هر دوماجرایی که در بالا از رسوایی اخلاقی شاهزداگان عرب گفته شد به عینه مشاهده کرد.به ویژه که براساس اخبارهای منتشر شده سلوی حمد بن جاسم در ماجرای اخیر دختر خود ،تمام تلاشش را از هر راهی حتی با پرداخت پول انجام داد تا این خبر به بیرون درز نکند اما به هر حال رسانه های غربی این موضوع را از قول یکی از ماموران پلیس محلی انگلستان منتشر کردند تا این شاهزاده سعودی در قطر به شدت تحت فشار افکارعمومی قرار گیرد.

برچسب ها:
بازهم رسوایی شاهزادگان سعودی توسط رسانه های غربی شاهزادگان عرب سوژه روز رسانه های غربی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان