روستای طرز راور، هدف گردشگری مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 2460
روستای طرز راور، هدف گردشگری مسافران نوروزی

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان راور گفت: روستای طرز راور به عنوان یکی از روستاهای دارای جاذبه وهدف گردشگری در استان تعیین شده است. به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، “محمد نوروز زاده” درباره فعالیت‌های انجام شده توسط این نمایندگی، خاطرنشان کرد: توزیع اقلام […]

خانه » آخرین اخبار » روستای طرز راور، هدف گردشگری مسافران نوروزی
طرزراور

طرزراور

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان راور گفت: روستای طرز راور به عنوان یکی از روستاهای دارای جاذبه وهدف گردشگری در استان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگارخانه خشتی به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، “محمد نوروز زاده” درباره فعالیت‌های انجام شده توسط این نمایندگی، خاطرنشان کرد: توزیع اقلام تبلیغاتی، نصب بنر های معرفی جاذبه‌های منطقه از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان، خاطرنشان کرد: خانه فخری و خانه نو، یخدان راور، آب انبارغیاث، گاوگرد یاور و دخمه گبری از جمله این جاذبه‌هاست.

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان راور با معرفی روستای طرز، اظهار کرد: این روستا در ۳۸ کیلومتری غرب شهرستان راور واقع شده و دارای آب وهوایی معتدل و فضایی سرسبز است.

 نوروز زاده عنوان کرد: سروهای معروف طرز که سن آنها بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال است، موید این نکته است که قدمت این روستا حداقل به زمان ساسانیان بر می‌گردد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان