اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکی‌محمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت

  • شناسه خبر: 239568
اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکی‌محمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت

در پی دیدار تخصصی احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار به همراه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان به تهران و رایزنی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت، مجموعه‌ای از مصوبات کلیدی برای ارتقای زیرساخت‌های سلامت و رفاه دانشجویی منطقه رقم خورد.

خانه » پزشکی و سلامت » اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکی‌محمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت

به گزارش خانه خشتی؛ از مهم‌ترین این دستاوردها می‌توان به اختصاص حداقل دو دستگاه آمبولانس جدید، تأمین اعتبار ۶۸ میلیارد تومانی جهت بازپرداخت بدهی‌های دانشگاه و تصویب ساخت خوابگاه ۵۰۰ تختی دانشجویی اشاره کرد.

انارکی‌محمدی در تشریح جزئیات این دستاوردها اظهار داشت:در جریان نشست‌های فشرده با معاون امور مجلس و مشاور اجرایی معاونت توسعه وزارت بهداشت، اولویت‌های اصلی سلامت در رفسنجان و انار را با دقت مطرح کردیم. یکی از موفقیت‌های مهم این سفر، حل چالش ناوگان اورژانس از طریق تخصیص آمبولانس‌های جدید و همچنین حل ومعامله مابه‌التفاوت خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(ع) بود که با قول مساعد مسئولان وزارتخانه همراه شد.

تأمین بودجه و توسعه زیرساخت‌های رفاهی

نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به چالش‌های مالی دانشگاه، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، مسیر تأمین اعتبار ۶۸ میلیارد تومانی برای بازپرداخت وام دریافتی دانشگاه جهت پرداخت کارانه‌ها هموار گردید.

همچنین در راستای پاسخگویی به نیازهای رفاهی دانشجویان، قرارداد ساخت خوابگاه جدید در مجموعه امام حسین(ع) با ظرفیت ۵۰۰ تختخواب به‌سرعت منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان