معجزه‌ای از قرآن این‌ بار در رفسنجان؛
خانه‌ای در آتش سوخت اما قرآن نسوخت+فیلم و عکس

  • شناسه خبر: 214630
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>معجزه‌ای از قرآن این‌ بار در رفسنجان؛</span><br/>خانه‌ای در آتش سوخت اما قرآن نسوخت+فیلم و عکس

هفته گذشته به دلیل احتمالی اتصال برق، خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر رفسنجان دچار حریق شد و آتش گرفت، کل وسایل داخل خانه سوخت اما در میان آتش عظیم قرآن‌ها سالم ماندند.

خانه » فرهنگی مذهبی » خانه‌ای در آتش سوخت اما قرآن نسوخت+فیلم و عکس

به گزارش خانه خشتی؛ از زمانی که پیامبر نور و رحمت، اسلام را در میان مردم آورد و آنانی که به خدا اعتقاد داشتند به دین اسلام گرویدند تاکنون معجزات بسیاری رخ داده که هر روز بر اعتقاد قلبی مسلمانان افزوده است و در این میان، رخداد روز شنبه هفته گذشته در خانه ای در شهر رفسنجان حدیث مفصلی دیگر از این معجزات است.

به هنگام تهیه گزارش تصویری از بقایای سوخته این خانه، زمانی که به کتابخانه رسیدیم مشاهده کردیم که دو جلد قرآن فقط رو جلد و قسمت بیرونی آن ها سیاه شده بود و تمامی صفحات و آیات قرآنی همه سالم بودند!!

با خانم این خانه که هم‌صحبت شدیم کوهی از درد بر شانه‌هایش سنگینی می‌کرد اما همینکه در این آتش قرآن‌ها سالم ماندند و اهل خانه در زمان آتش سوزی در منزل حضور نداشتند خدا را شاکر بود.

خانه خانم رحیمی با تمامی وسایلش آتش گرفته بود روایت این بانوی ۴۰ ساله از این آتشسوزی به این شرح است:

غروب شنبه بود که شیفت کاری ام تمام شده و به خانه رفتم، نزدیک خانه که شدم متوجه دودی سیاه شدم و فکر کردم این دود به دلیل اینکه زمین پشت خانه خالی است و امکان دارد کسی آتشی روشن کرده از همان جاست.

اما زمانی که درب خانه را گشودم دیدم دود خفه کننده ای به من خورد و هراسان در دل آتش و دود خانه به سمت داخل رفتم و همسر و فرزند ۶ساله‌ام را صدا می زدم خبری نبود با نور موبایل همه جای خانه را بررسی کردم حرارت خیلی اذیت می کرد، اما  پیش خود می گفتم اگر فرزندم در خانه بوده و خدای نکرده سوخته باشد زندگی من به پایان می رسد، خوشبختانه فردی در خانه نبوده است.

اما وقتی به همسرم زنگ می زدم جواب نمی داد بعد از مدتی که جواب داد فهمیدم با پسر کوچکم رفته اند پارک و خوشبختانه آتشسوزی دامن آن ها را گرفتار نکرده است.

وی از آتش نگرفتن قرآن های داخل خانه متعجب شده بود البته این امر دل همه را متوجه معجزات الهی می‌کند و می گوید: که خانه ام بیمه حوادث و آتشسوزی نیست خسارت هنگفتی به منو خانواده ام وارد شده است.

رحیمی بیان کرد: علت احتمالی به نظرم اتصال برق است زیرا چندی پیش سیم برق که از کوچه محلمان رد می‌شود جرقه می زد که چند باری با اتفاقات برق تماس گرفتم و آمدند و گفتند موقتاً درستش کردیم اما اگر دومرتبه این مشکل ایجاد شد تماس بگیرید تا مگنت‌های این تکه از سیم برق را برایتان تعویض کنیم.

وی ادامه داد: اما برا بعدی این جرقه باعث شده کل خانه در آتش بسوزد، حال من ماندم و کوهی از مشکلات که نمی دانم به چه نحوی آن ها را ساماندهی کنم و خانه ام را بسازم وسایل بخرم.

گفتنی است اقای رضایی پدر این خانواده که ۲۰سال برای شرکت نفت، در سمت مکانیک فنی و  سوختگیری هواپیمایی زحمت کشیده اما به علت مشکلات بیماری، باید از مسکن مخدر استفاده می کرد، همین امر را بهانه کردند و او را نه بازنشسته کردند و نه بازخرید.

همچنین بیمه و حقوق او را قطع کردند، حتی بیمه بیکاری هم به او ندادند، خواهشی که این خانواده دارد مساعدت است و این مسئله را به گوش مسئولین و شرکت نفت برسانند تا در این موقعیت کمک حال آن ها باشند.

 

گزارش از: رضا ساجدی، مریم رضایی، فاطمه محمدی
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان