با نذر خدمت کارکنان واحد ثبتی رفسنجان؛
اسناد مالکیت سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی در روز تعطیل صادر شد

  • شناسه خبر: 214568
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>با نذر خدمت کارکنان واحد ثبتی رفسنجان؛</span><br/>اسناد مالکیت سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی در روز تعطیل صادر شد

در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت اسناد و املاک استان کرمان، سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رفسنجان مشتمل بر ۲۰۰ قطعه در روز تعطیل صادر شد.

خانه » اجتماعی » اسناد مالکیت سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی در روز تعطیل صادر شد

به گزارش خانه خشتی؛ در روز جمعه رئیس و کارکنان واحد ثبت اسناد و املاک رفسنجان به روال همیشگی و دوشادوش سایر کارکنان ثبت استان با حضور در اداره، حدنگاری اراضی کشاورزی را پیش بردند.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان در این رابطه اظهار داشت: با توجه به شعار سال دائر بر جهش تولید با مشارکت مردم و نظر به نقش ویژه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، در رشد تولیدات کشاورزی با فراهم آوردن بستر استفاده از تسهیلات بانکی، حدنگاری اراضی کشاورزی در اولویت سازمان ثبت اسناد و املاک قرار گرفته است.

مرتضی کاربخش افزود: در همین راستا، کلیه کارکنان ستاد اداره کل و واحدهای ثبتی تابعه استان کرمان با حضور مسئولانه و جهادی در ساعات غیر کاری و ایام تعطیل، نسبت به اتمام حدنگاری اراضی همت گمارده‌اند.

رئیس واحد ثبتی رفسنجان ابراز کرد: در روز جاری و در تداوم پویش نذر خدمت، با حضور کلیه کارکنان قریب به ۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان در قالب ۲۰۰ قطعه، سنددار شد.

کاربخش در خاتمه ابراز کرد: صدور سند مالکیت برای کلیه پهنه‌های سرزمینی، تکلیف قانونی و دغدغه مقام معظم رهبری است و مجموعه ثبت اسناد و املاک استان در اجرای این مطالبه رهبری، که نقش ویژه‌ای در ارتقاء بهداشت حقوقی دارد، مصمم و خستگی‌ناپذیر است.

بر اساس این گزارش، امروز و در ادامه نهضت خدمت‌رسانی به مردم، کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک استان در شهرستان‌های شهداد، زرند، راور، بافت، بردسیر، جیرفت، فهرج، گلباف و ماهان با حضور مسئولانه در اداره، به حدنگاری اراضی کشاورزی پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان