امام جمعه موقت رفسنجان:
کسانی که صاحب قلم و بیان هستند مراقب باشند که حرفی را می‌خواهند بزنند به آن ایمان، باور و علم داشته باشند

  • شناسه خبر: 214302
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه موقت رفسنجان:</span><br/>کسانی که صاحب قلم و بیان هستند مراقب باشند که حرفی را می‌خواهند بزنند به آن ایمان، باور و علم داشته باشند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: کسانی که صاحب قلم و بیان هستند مراقب باشند که حرفی را می‌خواهند بزنند به آن ایمان، باور و علم داشته باشند و هر حرفی را پخش نکنند و اگر به آن شک دارند آن را پخش نکنند که ترویج دروغ و شایعه می‌شود.

خانه » اجتماعی » کسانی که صاحب قلم و بیان هستند مراقب باشند که حرفی را می‌خواهند بزنند به آن ایمان، باور و علم داشته باشند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا علیه السلام گفت : یازده ذی القعده مطابق با ۳۱ اردیبهشت آخرین روز از دهه کرامت سالروز ولادت با سعادت امام مهربانی ها، عالم آل محمد حضرت علی ابن موسی الرضا نام‌گذاری شده است.

وی گفت : پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد سلام الله علیها دو نفر از اهل بیت را به عنوان پاره های تن خود معرفی کردند، حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها، و امام رضا علیه السلام. 

حسینی اضافه کرد: به زودی پاره‌ای از تن من در سرزمین طوس و خراسان دفن می شود که به قدری مقام دارد و نزد پرودگار جایگاه دارد که اگر کسی غم و غصه ای دارد و گره ای در کارش افتاده به امام رضا متوسل شود گره گشای او می‌شود و خداوند حاجت او را برآورده می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه رفسنجان با تشکر از فعالیت های خدام رضوی تصریح کرد: حدود ۱۶۰۰ نفر خادمیار در رفسنجان وجود دارد که به نیت امام رضا علیه السلام گره هایی از کار مردم نیازمند باز می‌کنند، به فقرا و محرومان رسیدگی می‌کنند و فرهنگ رضوی را در شهر گسترش می‌دهند.

وی اظهار کرد : ۳۰ اردبیهشت مطابق با دهم ذی القعده در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز ملی جمعیت نامگذاری شده است. همه باید بسیج شوند اعم از دولت، مسئولان و خانواده ها تا از پیری جمعیت جلوگیری شود. 

وی گفت : یکی از راه رشد جمعیت، ازدواج آسان است، باید مقدمات و زمینه ازدواج آسان را فراهم کنیم و تجملات، تشریفات در امر ازدواج کاهش پیدا کند.

حسینی بیان کرد : جوان ها باید خود به این گفته قرآن کریم توجه داشته باشند که می‌فرماید جوان ها باید نسبت به خداوند خوشبین باشند که با ازدواج کردن خداوند خیر و برکت را به زندگی ها می‌آورد.

خطیب موقت نماز جمعه رفسنجان گفت: سوم خرداد ۱۳۶۱ سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس است که این روز به عنوان مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شده است باید این روز را گرامی بداریم.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند انقلاب اسلامی ایران در هیچ معرکه ای حتی با آمریکا و صدام گلوله اول را شلیک نکرده و در همه ی موارد پس از حمله ی دشمن از خود دفاع کرده و ضربت متقابل را محکم فرمود آورده است.

حسینی با بیان اینکه ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است گفت: کسانی که صاحب قلم و بیان هستند مراقب باشند که حرفی را می‌خواهند بزنند به آن ایمان، باور و علم داشته باشند و هر حرفی را پخش نکنند و اگر به آن شک دارند آن را پخش نکنند که ترویج دروغ و شایعه می شود. 

وی افزود: اگر کسی بر اساس اهداف سیاسی خود دروغ ها و شایعه‌هایی را در فضای مجازی پخش نموده است، من و شما باید عاقل باشیم و هر سخنی را گوش ندهیم و با تحقیق، درست و غلط بودن آن را تشخیص دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان