تاریخ سازی مس در تبریز/ با حذف یک غول دیگر مس به نیمه نهایی صعود کرد

  • شناسه خبر: 214263
تاریخ سازی مس در تبریز/ با حذف یک غول دیگر مس به نیمه نهایی صعود کرد

شاگردان محرم نویدکیا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تراکتور را در خانه حذف و برای اولین در تاریخ رفسنجان موفق شدند به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنند.

خانه » ورزشی » تاریخ سازی مس در تبریز/ با حذف یک غول دیگر مس به نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش خانه خشتی؛ عصر امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه مس رفسنجان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میهمان تراکتور بود که سرانجام این دیدار پر موقعیت با تک گل محبی به سود مسی‌ها به پایان رسید و با حذف تراکتور مدعی، مس رفسنجان به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران راه یافت.

نیمه اول این دیدار پایاپای دنبال شد تا دوتیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند اما پس از آن و در آغاز نیمه دوم این دیدار شوت های سرکش مسی ها به روی دروازه حریف موقعیت های جدی و خطرناکی را خلق کرد.

با گذشت ۹۰ دقیقه این دیدار و در دقایق ابتدایی وقت های اضافه سرانجام طلسم دروازه تراکتور شکسته شد و با شوت محمد مهدی محبی تور دروازه تراکتور به لرزه در آمد و اولین گل این دیدار به ثمر رسید.

 در وقت‌های اضافه ۱۲۰ دقیقه این دیدار تلاش های تراکتور نتیجه‌ای نداشت و پنجه‌های طلایی لک و دفاع جانانه بازیکنان مس مانع گلزنی تراکتوری‌ها شد تا تراکتور در خانه با شکست مقابل صنعت مس رفسنجان از جام حذفی خداحافظی کند.

شایان ذکر است صنعت مس رفسنجان در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که میزبان این دیدار متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان