تشریح اقدامات مدیریت شهری رفسنجان در دوره ششم شورا

  • شناسه خبر: 213679
تشریح اقدامات مدیریت شهری رفسنجان در دوره ششم شورا

رئیس شورای شهر رفسنجان به مناسبت هفته شوراها اقدامات مدیریت شهری را تشریح کرد.

خانه » اخبار ویژه » تشریح اقدامات مدیریت شهری رفسنجان در دوره ششم شورا

به گزارش خانه خشتی سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان بعد از خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: ما منتخب مردم هستیم و در ۳ سال گذشته نهایت تلاش و اقدامات خود را در جهت بهینه سازی فرصت های شهر انجام دادیم و در زمینه عمرانی، بهسازی و زیباسازی، ایجاد پارک ها و بوستان های متعدد در سطح شهر، فرهنگی، عمرانی و … تلاش کردیم آنچه زیبنده رفسنجان است اتفاق بیفتد.

وی با تشکر از زحمات و تلاش شبانه روزی شهردار رفسنجان، به اهم اقدامات شورا و شهرداری در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی شهر با عنوان شورای مردمی خدمتگزاری می کند تا آنچه اراده و خواست مردم است، محقق شود.

سید حسین رحیمی با اشاره به بازگشایی معابر و مسیرهای مسدود و رفع گره های ترافیکی در سطح شهر با همکاری دادگستری و دادستان محترم، از استمرار آن تا پایان دوره شورای ششم خبر داد و افزود: بر مبنای عدالت محوری تا آن جایی که امکان دارد بودجه بین همه مناطق به طور یکسان تقسیم شده و برای هر منطقه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته ایم که یک پنجم بودجه شورا در اختیار مردم باشد.

وی با بیان اینکه با تشکیل ۵۰ شورای محله و انتخاب شهرداران جوان مشکلات شهر به ما منتقل می شود، بیان کرد: هفته گذشته با حضور امام جمعه و استاندار و دستیار ویژه رئیس جمهور طرح حکمرانی مردمی که همان طرح شورای محله و شهرداری هاست، رونمایی شد و دکتر عبودتیان طی نامه ای به رئیس جمهور خواست از طرح حکمرانی که بعنوان پایلوت و نمونه در کشور الگو برداری شود.

رحیمی از احداث اولین اداره امور بانوان در شهر رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: این مجموعه تاکنون با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی برای بانوان، موفق بوده و در دهه کرامت نیز در محلات مختلف برنامه ویژه ای برای دختران در نظر دارند.

وی از ساخت اردوگاه جدید در رفسنجان خبر داد و ادامه داد: با توجه به اینکه مهمانشهر در نزدیکی شهرک فرهنگیان بود و معضلات بسیاری داشت، با حمایت استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و اداره امور عتبات جابجا شد و بیش از ۱۴۰۰ واحد در جاده کمربندی سرچشمه برای اتباع ساخته شده و در ماه های آینده به بهره برداری می رسد تا به این خواسته مردمی جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای شهر رفسنجان راه اندازی شرکت رهاورد با ۲۵۰ میلیاردتومان بودجه و سرمایه گذاری در شرکت مس در بحث حفاری و اکتشاف معدن را از دیگر اقدامات انجام شده توسط شورای شهر عنوان کرد و گفت: سال گذشته معادل پولی که در بخش ماشین آلات گذاشته شده بود، به ما برگشت و این در نوع خود یک سرمایه گذاری بی نظیر است که در رقابت با شرکت های متعدد این شرکت بسیار موفق بوده و شاید درآمدش بعنوان ذخیره و آینده نگری و سرمایه ای برای این شهر باشد.
وی از کلنگ زنی شهربازی جدید در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شهربازی کنونی قدیمی و وسایل آن فرسوده بود که با حمایت استانداری ۵۰ هکتار زمین در اتوبان فاتحان اروند جنب ورزشگاه مس از راه و شهرسازی تحویل گرفته شد و قرار است مجموعه توریستی، فرهنگی و ورزشی ساخته شود و مردم از منافع آن استفاده کنند.

وی در پایان با تشکر از همکاری تمامی ادارات شهرستان و اعضای شورای شهر، با اشاره به همدلی و همکاری خوبی که بین مسئولین شهر اتفاق افتاده است، ابراز امیدواری کرد که در آینده اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان سیدحسین رحیمی شورای ششم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان