مدیریت آموزش و پرورش ترک فعل و کارهای انجام نشده در ادوار گذشته را با اقدامات شایسته و در صحنه جبران می‌کند

  • شناسه خبر: 213350
مدیریت آموزش و پرورش ترک فعل و کارهای انجام نشده در ادوار گذشته را با اقدامات شایسته و در صحنه جبران می‌کند

امام جمعه رفسنجان در رویداد به رسم حبیب گفت: مدیریت آموزش و پرورش ترک فعل و کارهای انجام نشده در ادوار گذشته را با اقدامات شایسته و در صحنه جبران می‌کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مدیریت آموزش و پرورش ترک فعل و کارهای انجام نشده در ادوار گذشته را با اقدامات شایسته و در صحنه جبران می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه رفسنجان در رویداد به رسم حبیب ضمن تبریک شروع سال جدید شمسی و عید سعید فطر بیان کرد: عنوان انتخاب شده برای این رویداد عنوان دقیق و عمیق است؛ حبیب اسم رمز حاج قاسم در پشت بیسیم بود؛ حبیب هم معنایی فاعلی دارد و هم مفعولی!

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی هم عاشق بود و هم معشوق، هم دوستدار رزمندگان اسلام بود و هم رزمندگان دوستش داشتند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به مدیران و معلمان حاضر در رویداد گفت: اگر یک مدیر در فضای آموزشی بخواهد کاری انجام بدهد باید کاری کند که کادر و دانش آموزان مدرسه او را دوست داشته باشند؛ مدیر باید بر قلب‌ها مدیریت کند.

حجت الاسلام عسکری ضمن تقدیر و تشکر از از اقدام شایسته و بسیار خوب حسین شفیعی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان بیان داشت: مدیر آموزش و پرورش به خوبی در صحنه ترک فعل‌ها و کارای انجام نشده طی سالیان گذشته را جبران می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: ان شالله این مجموعه پویای آموزش و پرورش بتوانند به صورت تیمی فعالیت‌های بیشتری انجام بدهند تا این نسل جوان سرمایه‌های معنوی کشور را به درجات عالی برساند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان