بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

  • شناسه خبر: 213334
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خانه خشتی؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ: و کدامین کس در عالم از آن کس که به آیات خدا پند و تذکّرش دادند و باز اعراض کرد ستمکارتر است؟ البته ما از بدکاران انتقام خواهیم کشید. (سجده آیه ۲۲)

آری، از ابتدای تاریخ تا بحال، حق و باطل چنگ در چنگ هم و در اشکال محتلف با یکدیگر در نزاع بوده‌اند. شیطان یکبار خود و از آن پس در جلد شروران و بدکاران زمان، نبرد خود علیه خدا و خداییان را به انجام رسانیده و تا وقت معلوم دست از این کار نخواهد کشید. در دو قرن اخیر نیز ابلیس به چهره صهیونیسم به شرارت خود ادامه داده و گویی با تمام وجود خود را به نمایش گذاشته. نژاد پرستی، غصب سرزمین مقدس، قتل و کشتار بی‌گناهان و تجاوز به زنان و سلاخی کودکان تنها گوشه‌ای از جنایاتیست که رژیم صهیونیستی سال‌هاست بر مردم مظلوم فلسطین رواداشته و با وعده دروغین معبد سلیمان، قصد تصرف نیل تا فرات را دارد.

اکنون نوبت انتقام است. زمانی که رژیم غاصب دست در لانه زنبور کرد، باید می‌دانست لشکریان خدا در ایران و لبنان و یمن و هرجایی که اسم خدا بر آن برده می‌شود، برای نابود کردن او و شیطان بزرگ، آمریکا، دست از پا نمی‌شناسند و آزادی قدس را کلید ظهور امام زمانشان می‌دانند. اکنون رژیم غاصب باید در انتظار مرگش باشد، چرا که خانه ظلم و جور برپا نمی‌ماند و حال نابودی‌اش به دست لشکریان اسلام، وعده صادقیست که ما را چنین گرد هم آورده.

برادران و پدران ما، برای نابودی خانه ظلم اسرائیل جان خود را بر کف دست گرفته‌اند و ما دانشجویان حالا رسالتی زینب‌وار داریم. ما اینجا هستیم تا بگوییم و فریاد بزنیم که اگر سربازان اسلام از جان خود گذشته‌اند، ما نیز همچون مجاهدان مخلص میدان با اطاعت از ولی فقیه تا زمان آزادسازی قدس مبارزه خواهیم کرد و تا پای جان پشت امام زمان و رهبری و سربازانشان در سپاه قدس خواهیم ایستاد ؛ اگر نیاز باشد ،نثار جانمان در راه خدا بزرگترین افتخار ماست.
همانا وعده خدا حق است که أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان