محرم از مس طلا ساخت

  • شناسه خبر: 213316
محرم از مس طلا ساخت

روند بدون باخت مس رفسنجان در نیم فصل دوم و شکست استقلال تهران و حذف این تیم در اولین دیدار جام حذفی، تاریخ سازی بزرگ نارنجی پوشان رفسنجان بود که با محرم نویدکیا تحقق پیدا کرد.

خانه » ورزشی » محرم از مس طلا ساخت

به گزارش خانه خشتی؛ آماری که اخیرا از مرد اصفهانی و محبوب لیگ برتر در رابطه با عملکردش در تیم مس رفسنجان منتشر می شود مردم رفسنجان را شگفت زده و متحیر کرده و رضایت همگان را به خود جلب نموده است تا وی را به عنوان مربی شگفتی ساز لیگ لقب بدهند.

پس از شروع نیم‌فصل دوم، مسی ها تاکنون بدون شکست همپای غول های بزرگ لیگ برتر گام بر می دارند، شکست تیم های بزرگ لیگ برتر و دشت تساوی از سایر تیم ها از جمله آمار منقلب کننده مس است، که محرم با این پدیده شگفتی ساز به شیوه خود و با هوش فوتبالی سرشارش واکنش نشان داده است و توانسته در نیمه مربیان برترین میدان باشد، او یک روی سکه هویت و شخصیت حرفه ای خود را برای مقابله با حریفانش در ادامه رقابت ها آشکار می کند.

نویدکیا با جذب بازکنانی با مبالغی پایین که در لیگ برتر زیاد نام آور نبودند معادلات جدیدی را برای مس خلق کرد، وی با بکارگیری بازیکنانی قدرتمند و ساخت آنها و همچنین با تکنیک و تاکتیک های مربیگری خود، تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را ساخته که تبدیل به کابوس تیم های لیگ برتری شده است و بازیکنانش در هر بازی با خلق موقعیت های طلایی و شوت های سرکش دروازه حریف را به لرزه در آورده اند و در اکثر مواقع نیز موفق به دبل و دشت دو گل از یک دیدار می شوند. 

آمار و ارقام در هر بازی نشان‌ می دهد که تیم برتر میدان، مسی ها هستند که با اندکی کم شانسی موقعیت هایشان به تیر دروازه اصابت می کنند و کار به تساوی کشیده می شود، محرم از مس یک تیم تهاجمی و جنگنده ساخته که به طلا تبدیل شده است.

حال با وجود اینکه محرم در رفسنجان دستاوردهای جدیدی را ایجاد کرده و صنعت مس رفسنجان در کنار محرم نوید کیا روزهای طلایی و درخشان خود را سپری می کند،  محبوبیت این سرمربی اصفهانی در میان هواداران سپاهان دوچندان شده است و در ورزشگاه نقش جهان شعارهایی برای بازگشت وی سر می دهند، انتظار می رود که مسی ها این سرمربی شگفتی ساز را در نیمکت خود حفظ کنند و مانع از خروج این نابغه ی فوتبالی از جمع نارنجی پوشان شوند.

دست محرم پر است و گاهی همه به این باور می رسند که هیچ کس قادر نیست در بازی مستطیل سبز، دست محرم را بخواند و حدس بزند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان