نماز عید سعید فطر در مصلی رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 213184
نماز عید سعید فطر در مصلی رفسنجان برگزار شد

نماز عید سعید فطر امروز در محوطه باز مصلی رفسنجان با حضور گسترده و باشکوه مردم برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » نماز عید سعید فطر در مصلی رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی، آیین عبادی نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور جمع گسترده‌ای از نمازگزاران به امامت حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در محوطه باز مصلی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار شد.

حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در سخنرانی قبل از اقامه نماز ضمن تبریک عید سعید فطر در این آیین آیین ماه رمضان را ماه درک دانست و افزود: بر اساس دین خدا به تکلیف عمل می کنیم و تاثیرات انجام این وظیفه در زندگی ها قطعا می آید.

وی در بخشی از سخنانش به وارون شدن‌حقایق در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ما مسلمانان نهضت خانواده و دین داریم اما دشمن فضای مجازی این استحکام خانواده را هدف قرار گرفته است.

نماینده مجلس افزود: هزاران زن و کودک در غزه کشته می شوند، وجدان بشریت و انسانیت کجا رفته چرا فضای مجازی دم فروبسته و چیزی نمی گوید، این در حالی است که با بروز یک‌حادثه کوچک در ایران، دشمن در فضای مجازی در دنیا آن را جار می زند.

وی بیان کرد: انتقاد خوب است اما کنارش باید نگاه سرافرازانه هم وجود داشته باشد دولت اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در طول انقلاب اسلامی داشته از جمله افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی و کاهش نرخ بیکاری، انتقال آب و رفع تنش آبی در نقاط مختلف کشور، گازرسانی، تعطیلی چهار هزار کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل و غیره را باید توجه کرد.

نماینده مجلس بیان کرد: در این شهرستان هم جاده های داوران، نوق، خنامان آسفالت و طرح های بزرگی در رفسنجان اجرا شده یا در حال اجراست.
وی در سخنانی اظهار کرد: همانطور که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجبات است بدانید تضعیف نظام هم از حرامترین حرام هاست.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: کشور ما امروز در دنیا در غرب آسیا ابرقدرت است و در دنیا چهارمین قدرت نظامی هستیم در هسته ای و هوافضا رتبه های تک رقمی را کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اسراییل را به پرتگاه رساندیم امروز انگلیس و آمریکا به ذلت و‌خاری افتاده اند اسراییل منتظر است که ایران چه عملی علیه او انجام خواهد داد و بین مرگ و زندگی به دردسر افتاده و نمی دانند طرح جمهوری اسلامی چیست.

حجت الاسلام جلالی گفت: آن‌ها امروز به التماس افتاده اند که تمام معادلات به واسطه جمهوری اسلامی انجام می شود امروز قطر، اردن، عربستان و مصر به اسراییل می گویند بروید از رهبر ایران دستور بگیرید امروز نایب امام زمان بر ما حکومت می کند شکرگزار باشید.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: در قالب جهاد تبیین دستاوردها بیان شود.
حجت الاسلام حسینی نسب ضمن تبریک عید بندگی و‌عید سعید فطر که بزرگترین عید مسلمانان است اظهار کرد: دستاوردهای که در ماه رمضان به دست آوردیم حفظ کنیم حفظ کردن روزه و دعا، تلاوت قرآن و حضور در نمازهای جماعت مسجد، احیای شب های قدر و دیگر اعمال ماه مبارک رمضان باعث می شود که این ماه هم افراد را حفظ کند و در زندگی شما برکات زیادی را جاری و ساری شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده

    سلام علیکم، طاعات و عبادات مقبول، از آقای انارکی چه خبر نماینده مردم کجاست،
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان