جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بهرمان نوق برگزار شد 

  • شناسه خبر: 213158
جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بهرمان نوق برگزار شد 

نیکوکاران منطقه نوق ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان اهدا کردند.

خانه » اجتماعی » جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در بهرمان نوق برگزار شد 

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما کرمان ؛عصر روز گذشته با حضور حسین رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان و جمعی از مسئولین و خیرین منطقه نوق جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در تالار یاقوت بهرمان برگزار شد.

اختیار آبادی رئیس زندان شهرستان رفسنجان گفت : در حال حاضر ۲۳ زندانی جرائم غیر عمد و مالی در زندان رفسنجان داریم که مبلغ ۴۸ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان پول برای آزادی این زندانیان نیاز است .

وی گفت ، از منطقه نوق ۶ زندانی جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند که برای آزادی آنان مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول نیاز داریم .

وی گفت سال گذشته با کمک خیرین و مردم ۶۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان شهرستان رفسنجان آزاد شدند .

وی اشاره کرد : ۲۶ زندانی توسط ستاد دیه به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که توسط این ستاد پرداخت شد آزاد شدند.

وی گفت: انجمن حمایت از زندانیان ۳۴ زندانی را با پرداخت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان که با کمک خیرین پرداخته و موجبات آزادی آنان را فراهم نموده است.

اختیار آبادی گفت : در حال حاضر ۳۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان قرار دارند که این خانواده ها نگاهشان به دستان پر مهر مردم شریف و بزرگوار رفسنجان است .

شریفی رئیس شورای اسلامی شهر بهرمان گفت: جشن گلریزان، رسم دیرینه جوانمردان ، برای دستگیری از نیامندان است و زندانیان جرایم غیر عمد افرادی هستند که ناخواسته دچار مشکلاتی شده‌اند و بسیاری از آن‌ها به دلیل مبالغی ناچیز در زندان به سر می‌برند.

رمضانی بخشدار نوق با اشاره به مبلغ اهدایی خیرین گفت : انشاالله ۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد منطقه نوق به زودی به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

حجت السلام فتوحیان رئیس دادگاه اسلامی منطقه نوق گفت : افرادی که مشتاق به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هستند و نتوانسته اند در این گلریزان شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به دستگاه قضایی رفسنجان و نوق یا به زندان شهرستان رفسنجان مبلغ مورد نظر را به حساب دیه واریز نموده تا در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

مختاری، شهردار بهرمان هم گفت: آزادسازی زندانیان عبادتی بزرگ است و به طور قطع حیات بخشیدن به زندگی دیگران، برکات معنوی فراوانی دارد و توشه گران سنگی برای آخرت است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان