قطعنامه‌های سازمان ملل برای آتش‌بس در واقع مرگ آن است

  • شناسه خبر: 213115
قطعنامه‌های سازمان ملل برای آتش‌بس در واقع مرگ آن است

امام جمعه رفسنجان گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین جهانی تمکین نمی‌کند، سازمان ملل قطعنامه برای آتش‌بس صادر کرد اما اسرئیل نپذیرفت، در واقع سازمان ملل مرگ و نابودی خودش را امضا کرد.

خانه » اجتماعی » قطعنامه‌های سازمان ملل برای آتش‌بس در واقع مرگ آن است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین جهانی تمکین نمی‌کند، سازمان ملل قطعنامه برای آتش‌بس صادر کرد اما اسرئیل نپذیرفت، در واقع سازمان ملل مرگ و نابودی خودش را امضا کرد.

وی افزود: ۷۶ سال است که مردم فلسطین آواره شدند، حقوق بشر کجا رفته است، کشورهای عربی هم سرشان به لاک خودشان است.

 

عسکری گفت: با شکست‌های میدانی آمریکا و اسرائیل در منطقه در مقابل شش ماه با مجموعه‌ای که هیچ ارتش و نیروی نظامی ندارد، دنبال انحراف افکار عمومی هستند.

 

وی تصریح کرد: جنایت در مسکو، حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه و شهادت سیزده نفر و حمله در چابهار و راسک برای منحرف کردن اذهان مردم بود.

 

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: امروز در سراسر ایران اسلامی مردم با شعور و شور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، به تعبیر قرآن کریم دشمن با دست خودش خانه‌هایش را خراب می‌کند و خود را در دنیا منفور می کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: توسط شهرداری رفسنجان اقدامات ارزشمندی در سطح شهر صورت گرفته که جای تشکر دارد، در عین حال کارهای انجام نشده ای هم وجود دارد.

 

امام جمعه رفسنجان گفت: چهارشنبه با احتمال زیاد عید فطر است، نماز عید در مقابل مصلی اقامه می شود و زکات فطریه هم توسط کمیته امداد جمع آوری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال بنا داریم بخشی از زکات فطره را برای آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص دهیم تا برای سومین سال متوالی زندانی مالی در زندان رفسنجان نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان