بیش از ۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

  • شناسه خبر: 212697
بیش از ۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

مسئول ستاد نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش رفسنجان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی (۲۷ اسفند) تا چهارم فروردین سال‌جاری، بیش از ۶۰۰ نفر در قالب ۱۲۰ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان پذیرش شده اند.

خانه » اجتماعی » بیش از ۶۰۰ مسافر نوروزی در مدارس رفسنجان اسکان یافتند

حسین صابری روز شنبه در گفتگو با خانه خشتی، ضمن تبریک عید باستانی نوروز که با بهار قران مقارن شده افزود: آموزش و پرورش شهرستان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می دهد و در این راستا ۹ مدرسه به علاوه خانه معلم در این شهرستان مهیای پذیرش و استقبال از مسافران آماده شدند.

صابری ادامه داد: از ابتدای پذیرش مسافران در مدارس و خانه معلم، بیش از ۴۰۰ فرهنگی و بیش از ۲۰۰ غیرفرهنگی از این کلاس ها بهره مند شدند.

وی با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان عنوان کرد: ۷۳ کلاس درس در ۹ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که از این تعداد ۲ مدرسه با ۱۴ کلاس طرح الف و ۷ مدرسه با ۵۹ کلاس طرح ب هستند، در طرح الف امکانات و تجهیزات نسبت به طرح ب بیشتر است به این معنی که در طرح الف کلاس ها دارای یخچال و تلویزیون هستند.

این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به رفسنجان فراهم کنند.

صابری با اشاره به اینکه مسافران از تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، لرستان، همدان، زاهدان و غیره رفسنجان را برای تفریح انتخاب کردند گفت: بازدید های مستمر در تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان از ستادهای اسکان نوروزی تداوم دارد چرا که این بازدیدها به منظور رفع نواقص و مشکلات احتمالی خدمات به مسافران نوروزی صورت می‌گیرد.

پذیرش نوروزی فرهنگیان در شهرستان رفسنجان از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان