آماده‌سازی شهر پسته و مس برای استقبال از ماه رمضان و بهار طبیعت

  • شناسه خبر: 212663
آماده‌سازی شهر پسته و مس برای استقبال از ماه رمضان و بهار طبیعت

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت‌های نوروزی عوامل شهرداری گفت: شهر رفسنجان برای میزبانی از میهمانان و همچنین استفاده همشهریان برای رقم زدن نوروزی متفاوت آماده می‌شود.

خانه » اجتماعی » آماده‌سازی شهر پسته و مس برای استقبال از ماه رمضان و بهار طبیعت

 

به گزارش خانه خشتی؛ سعید سلطانی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد فضاسازی و زیباسازی بصری گفت: کاشت، واکاری و نگهداری انواع گل‌های فصلی و پوششی در میادین و بلوارهای اصلی شهر، اجرای طرح‌های گل‌آرایی و نصب ۱۲۴ المان مناسبتی در ۵۰ نقطه از سطح شهر را انجام داده‌ایم. 

سلطانی بیان کرد: واگذاری و غرس بیش از ۲۳هزار اصله درخت و درختچه و همچنین تولید، توزیع و کاشت بیش از ۱۳میلیون نشاء را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان  ادامه داد: کاشت نشاء گل در نهالستان شهرداری چهار برابر شده به‌طوریکه تنها شهرداری جنوب‌شرق کشور هستیم که در تأمین گل و نشاء برای شب عید در نهالستان شهرداری به خودکفایی رسیده‌ایم و رتبه نخست گل و گل‌کاری را در کشور نسبت به جمعیت و جغرافیا داریم.

وی اظهار کرد: اجرای نقاشی دیواری به متراژ ۱۸۲۸مترمربع در سطح شهر،  اجرای بیش از ۹۳هزار متر لوله‌گذاری در میادین و سطوح مختلف شهر جهت آبیاری فضای سبز جدیدالاحداث و نظارت و پایش مستمر پاکسازی، نظافت روزانه و جمع‌آوری ضایعات فضای سبز در معابر و بوستان‌ها از برنامه‌های نوروزی شهرداری رفسنجان است.

سلطانی نصب و اورهال بیش از ۱۵۰ وسیله ورزشی، مجموعه‌های بازی و صندلی در بوستان‌های شهر، طراحی، ساخت و نصب ۲۲۵عدد نیمکت فلزی، پارکی، تاشو و سنگی در فضاهای شهری و بوستان‌ها و رنگ‌آمیزی جداول در نقاط مختلف شهر اعم از میادین و بلوار‌ها را از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری رفسنجان بیان کرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان  ایراد کرد: در حال حاضر مجموع فضای سبز تحت نگهداری توسط اداره ما بیش از ۶۰۰هکتار و ۹۱ پارک و بوستان است و بر همین اساس سرانه فضای سبز شهری در حال حاضر ۲۲/۲۷ مترمربع می‌باشد.

سلطانی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که نوروز خوب و با نشاطی را برای همشهریان رفسنجان و میهمانان این شهر شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • farhad

    برو آسفالت خیابانها و کوچه ها و سرعت گیرها رو درست کن !! نمیخواد ظاهرسازی کنی و میدان خوشکل کنی !!! میدونی هزینه تعمیر یک کمک فنر ماشین چند شده ؟؟!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان