امام جمعه رفسنجان:
کسانی که در انتخابات شرکت نکردند آب به آسیاب دشمن می ریزند/ شکست در انتخابات معنی ندارد

  • شناسه خبر: 211504
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>کسانی که در انتخابات شرکت نکردند آب به آسیاب دشمن می ریزند/ شکست در انتخابات معنی ندارد

امام جمعه رفسنجان گفت: شکست بعد از انتخابات وجود ندارد بلکه شکست واقعی را کسانی خوردند که در انتخابات شرکت نکردند.

خانه » آخرین اخبار » کسانی که در انتخابات شرکت نکردند آب به آسیاب دشمن می ریزند/ شکست در انتخابات معنی ندارد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همه به وظیفه اسلامی، انقلابی خود عمل کنند.
خطیب نماز جمعه رفسنجان افزود: قرآن نیز می فرمایند سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می خورد لذا همه باید به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنیم.
وی با تشکر از همه نامزدهایی که در حوزه انتخابات ورود پیدا کردند، گفت: بیشتر از ۵۰ نفر در این عرصه حضور پیدا کردند و برخی نیز انصراف دادند و حضور همه بسیار ارزشمند بود.
عسکری با تشکر از همه ستادها که در ایجاد رقابت و شور انتخاباتی نقش داشتند، بیان کرد: ازهمه دست اندرکاران انتخابات که چند ماهه درگیر این کار هستند و هم چنین از دستگاه های اجرایی، عوامل، نیروهای امنیتی و همه مردم و… تشکر و قدردانی می کنیم.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در انتخابات برنده مردمی هستند که شرکت کردند و همه کاندیداهای محترم برنده هستند و همه کسانی که انجام تکلیف و ادای وظیفه کردند و در صحنه حضور پیدا کردند پیروز این صحنه هستند.
وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم به جهاد در راه خدا تاکید کرد و گفت: در راه خدا شکست معنا ندارد کسی که در میدان کارزار ورود پیدا کند وظیفه اش انجام داده و شکست نخورده است.
عسکری عنوان کرد: شکست بعد از انتخابات وجود ندارد بلکه شکست واقعی را کسانی خوردند که در انتخابات شرکت نکردند.
وی تاکید کرد: همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند پیروز صحنه هستند، کسانی که شرکت نکردند بدانند آب به آسیاب دشمن ریخته اند.
خطیب نماز جمعه گفت: هر کسی که رای بیشتری آورد نماینده همه مردم است، نه اینکه نماینده کسانی باشد که از او حمایت کرده است. نماینده منتخب باید همه مردم را موکلین خود بداند.
وی افزود: هواداران و ستادها بعد از انتخابات از تشکیل کاروان های شادی پرهیز نمایند، همه باید تلاش کنیم هم از داشته های خود حفاظت کنیم و هم برای رسیدن به خواسته های خود تلاش نماییم.
عسکری یادآور شد: شاید در کشور عقب ماندگی داشته باشیم اما پس رفت نداشتیم.در همه مسائل و حوزه ها پیشرفت داشتیم، برخی این مسائل را نمی بینند هر چه از خارج وارد کشور می کنیم در آن زمینه عقب مانده هستیم باید بیشتر تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل پیشرفت حفظ دستاوردها و رسیدن به خواسته ها اتحاد و همبستگی بین مردم و دستگاه های اجرایی است.
عدم تعامل با مسئولین درگیری و اختلاف باعث می شود هم داشته های ما از دست برود و هم باعث توقف و نرسیدن به خواسته هایمان می شود.
خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه به نیازمندان توجه داشته باشیم.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین نگرانی جهان اسلام وضعیت مردم مظلوم غزه است که در مقابل آن تهاجمات سنگین آمریکا و اسرائیل مقاومت کردند.
عسکری عنوان کرد: امروز هزاران مردو زن و کودک و بزرگ شهید شدند و سازمان ملل صدایی از آن بلند نمی شود. همه ظلم هایی که در غزه صورت می گیرد منشا آن آمریکاست.
انتهای پیام/

برچسب ها:
اصغر عسکری امام جمعه خطبه های نماز جمعه ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان