بازدید مدیرعامل شرکت مس ایران از نمایشگاه «برای ایران»

  • شناسه خبر: 211428
بازدید مدیرعامل شرکت مس ایران از نمایشگاه «برای ایران»

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه فرماندار رفسنجان از نمایشگاه فرهنگی تبیینی “برای ایران” ویژه انتخابات ۱ اسفندماه بازدید کرد.

خانه » اجتماعی » بازدید مدیرعامل شرکت مس ایران از نمایشگاه «برای ایران»

به گزارش خانه خشتی؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه فرماندار رفسنجان از نمایشگاه فرهنگی تبیینی “برای ایران” ویژه انتخابات ۱ اسفندماه بازدید کرد.

این نمایشگاه دوم اسفند با هدف یادآوری این نکته که هویت، استقلال و آبروی ما ایرانیان به اتحادمان در کشور گره خورده و همه در صحنه هستیم و با حضورمان‌ به امنیت، رشد و توسعه و اقتدارمان در دنیا رأی می دهیم، گشایش یافته بود.

در این بازدید مسلم علی مهدی رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه یادآوری این نکته است که هویت، استقلال و امنیت کشورمان به اتحاد مردم در ایران اسلامی گره خورده است و همه ما در صحنه هستیم و به امنیت، اقتدار، رشد و توسعه و پیشرفت های کشور در دنیا رأی می دهیم.

علی مهدی بیان کرد: در این رأی گیری بیش از هرچیز مشارکت در انتخابات مهم است و هویت جمهوری اسلامی به انتخابات سال ۵۸ گره خورده و این حضور سال ها ادامه داشته‌ و‌ خواهد داشت.

گفتنی است در این نمایشگاه که به همت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و در سالن ورزشی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان دایر شده بیش از ۵۰ پوستر حاوی شعارهای انتخاباتی به نمایش گذاشته شده است.

سجاد مهدی زاده

انتهای پیام/

برچسب ها:
برای ایران مس نمایشگاه برای ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان