دعوت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کشکوییه ازعموم مردم کشکوئیه جهت حضور حداکثری در انتخابات

  • شناسه خبر: 211413
دعوت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کشکوییه ازعموم مردم کشکوئیه جهت حضور حداکثری در انتخابات

مهندس کریمی شهردار و مهندس ابوالحسنی رییس شورای اسلامی شهر کشکوئیه طی پیامی مشترک از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

خانه » آخرین اخبار » دعوت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کشکوییه ازعموم مردم کشکوئیه جهت حضور حداکثری در انتخابات

متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به یقین عرصه انتخابات، تجلّی حضور مردمی ولایت مدار و بصیر است که در بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته‌اند و با شرکت در انتخابات مختلف که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی پاسداری کرده‌اند.

مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ شهرستان های رفسنجان و انار وشهر وبخش کشکوئیه ؛ اکنون که در این مقطع حساس تاریخی که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها را در پیش‌روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تاریخ و تجربه‌ عمر مبارک نظام اسلامی گواهی می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

به یقین عرصه‌ انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام‌راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ انقلاب(مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ی شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که در آستانه‌ انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه قرار گرفته‌ایم، از همه‌ آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف شهرستان های رفسنجان و انار شهر وبخش کشکوئیه دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه‌ ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه‌ی کشور را فراهم سازند.

بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست و این حضور به منزله‌ی القای انرژی به دوست‌داران این آب و خاک، دوست‌داران نظام و دوست‌داران دین و مذهب چه در داخل و چه در خارج است.

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف شهرستان های رفسنجان و انار شهر وبخش کشکوئیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم

اصغر کریمی حمید آبادی
شهردار
و
رضا ابوالحسنی
رئیس شورای اسلامی شهر کشکوئیه

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان