بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان

  • شناسه خبر: 211406
بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان

بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در دعوت از آحاد مردم و دانشگاهیان عزیز به شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و از میادین حماسه آفرین تجلی حضور مردم در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نگاه به تاریخ دوران با شکوه انقلاب اسلامی نشان می دهد با وجود همه مشکلات و کارشکنی های داخلی و خارجی با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم آگاه و همیشه در صحنه مسیر پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در حال طی شدن است. برگزاری ۴۰ انتخابات در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی نشان از مردمی بودن نظام و فراهم بودن مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خویش ازطریق بستر انتخابات بوده است. آنچه امروز می تواند ضامن امنیت، استقلال و آزادی ملت سربلند ایران اسلامی باشد و دشمنان قسم خورده این نظام را که همگی در راستای القا ناامیدی به ملت ایران هم پیمان شده اند را شکست دهد، مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود است.

بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از عموم مردم ولایتمدار رفسنجان به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز دعوت بعمل می آورد به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه زمینه برگزاری یک رقابت آگاهانه و سالم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را فراهم نمایند و حماسه ای دیگر در دفع توطئه دشمنان و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان