فرمانده سپاه رفسنجان:
فضای مجازی در جلب مشارکت های مردمی در انتخابات اهمیت دارد

  • شناسه خبر: 211348
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>فرمانده سپاه رفسنجان:</span><br/>فضای مجازی در جلب مشارکت های مردمی در انتخابات اهمیت دارد

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش انکار ناپذیری در افزایش سطح آگاهی جامعه و ترغیب مردم به حضور پای صندوق‌های رای دارند تا از این جهت بتوان انتخاب اصلح را برای خانه ملت رقم زد.

خانه » آخرین اخبار » فضای مجازی در جلب مشارکت های مردمی در انتخابات اهمیت دارد

به گزارش خانه خشتی: سرهنگ محمد پساوند در نشست خبری در محل سالن شهید بادپای آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: همینقدر که برای مشارکت بالا در فضای حقیقی فعالیت می شود اهمیت فضای مجازی بالاتر از فضای حقیقی است.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه تکلیفشان نسبت به راهبردهای

انتخاباتی یعنی راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبرد مشارکت بسیار مهم است.

سرهنگ پساوند بیان کرد: مقام معظم رهبری راهبرد جمهوری اسلامی را در حول رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت عنوان کردند.

وی ادامه داد: در راهبرد سلامت می بینیم‌ که ارگان های دولتی در فضایی بسیار مطلوب و سلامت بحث ثبت نام ها و. دیگر موارد انتخاباتی را انجام دادند و در حوزه راهبرد رقابت هم خوشبختانه شاهدیم که نامزدهای انتخاباتی در این ایام رقابت سالم دارند.

پساوند گفت: در حوزه امنیت انتخاباتی هم نیروهای امنیتی این رکن را بر عهده دارند و حوزه مشارکت نیز بر عهده همه ما آحاد ملت ایران است.

 

چرا در بحث مشارکت تاکید داریم؟ رابطه مشارکت با امنیت کشور

 

وی در ادامه به این پرسش پاسخ داد و افزود: رابطه مستقیم بین امنیت و مشارکت وجود دارد هرچه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد امنیت ایران اسلامی هم در سطح بالاتری در دنیا قرار می گیرد و قطعا در این راستا دشمن از خدعه و‌ نیرنگ دست بر می دارد زیرا آن ها دنبال سوریه سازی هستند.

سرهنگ پساوند خاطرنشان کرد: اگر مشارکت پایین باشد قطعا دشمن طمع خواهد کرد و رویداد ۱۳ دی و حادثه ترور در گلزار شهدای کرمان را راه اندازی می کند نگاه دشمن به انتخابات ایران است هر چند در حال تهدید هستند.

 

رابطه مشارکت با اقتدار کشور

 

این مقام مسیول ادامه داد: هرچه مشارکت در انتخابات بالا باشد اقتدار کشور افزایش میابد و قدرت چانه زنی در نظام بین المللی‌ را خواهیم داشت .

وی افزود: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد حل مسایل اقتصادی بیشتر خواهد بود و به سمت پویایی اقتصاد گلم برخواهیم داشت.

پساوند با اشاره به اینکه دشمن دنبال ایجاد حادثه های امنیتی در کشور و دنبال ایجاد ناامنی در نقاط کشور است اظهار کرد: دشمن در وهله اول نمی خواهد که انتخابات در ایران برگزار شود و اگر هم برگزار شد می خواهد بی رونق باشد

وی بیان کرد: وظیفه رسانه ها برای جلب مشارکت در انتخابات و ایحاد امنیت و اقتدار بالای کشور است، تولید محتوا برای مشارکت بالای انتخابات موثر است لذا تشویق و ترغیب کنیم مردم را به حضورشان در این حماسه، بنابراین امروز نیاز به هم افزایی داریم برای مشارکت بالا.

پساوند گفت: سهم هر کدام از شما رسانه‌ها این است که در تولید محتوا باید به سراغ اقشار مختلف مردم رفت و تهدید دشمن را بیان کنیم تا همه پذیرش آن را داشته باشند.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان