نشانه‌هایی که مس رفسنجان را به آینده امیدوار می‌کند

  • شناسه خبر: 211310
نشانه‌هایی که مس رفسنجان را به آینده امیدوار می‌کند

تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از تغییر در کادرفنی خود و حضور محرم نویدکیا در رأس کادرفنی، نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

خانه » ورزشی » نشانه‌هایی که مس رفسنجان را به آینده امیدوار می‌کند

به گزارش خانه خشتی؛ محرم نویدکیا و شاگردانش چهارشنبه در قائمشهر بهترین پیروزی خارج از خانه فصل را جشن گرفتند و با نتیجه سه بر صفر نساجی را شکست دادند، عملکردی که نشان می دهد مس رفسنجان با حضور کادر فنی جدید نمایش متفاوتی از خودش ارائه می‌دهد.

مس در آغاز نیم فصل دوم هفته گذشته در رفسنجان برابر هوادار به تساوی بدون گل رسید اما آمار شوت‌های زده، مالکیت توپ، پاس‌های سالم و سایر شاخصه‌ها به خوبی نشان می‌داد که برتری کاملی نسبت به حریف خودش داشته و با بی‌دقتی فرصت‌های گلزنی را از دست داده است. در دومین بازی اما مس سه بار دروازه حریف را گشود و مثل بازی گذشته یک کلین شیت دیگر به ثبت رساند تا در آغاز نیم فصل دوم چهار امتیاز از دو بازی کسب کند.

نکته جالب توجه این است که مس رفسنجان در تعطیلات نیم فصل نیما انتظاری و محسن آذرپاد را به صورت قطعی از دست داده، وضعیت شیمبا، مهاجم برزیلی همچنان نامشخص است اما در دو بازی ابتدای نیم فصل دوم غایب بوده و محمد خدابنده‌لو هم در آستانه جدایی از این تیم است. در مقابل تنها رضا دهقانی بازیکن سابق سپاهان، تراکتور و پرسپولیس فعلاً به این تیم اضافه شده و در نیمه دوم بازی مقابل نساجی هم به میدان رفت.

بر این اساس به نظر می‌رسد مشکل نتایج ضعیف مس در نیم فصل اول در بخش بازیکنان نبوده چرا که همان نفرات با وجود جدایی حداقل سه بازیکن در نیم فصل دوم با هدایت نویدکیا ظرفیت حقیقی خودشان را نشان داده‌اند. حامد لک با تمرکز و بی‌اشتباه ظاهر شده، سجاد شهباززاده یک گل و یک پاس گل در بازی با نساجی به ثبت رسانده، علی محمدی که در ۱۵ بازی اول فصل کلاً دو گل به ثمر رسانده بود در یک بازی دو گل دیگر به ثمر رساند و سایر نفرات هم آمارها و شرایط بهتری از خود نشان دادند از جمله منتظر محمد که روز چهارشنبه ستاره جناح راست مس در برابر نساجی بود اما در نیم فصل اول کمتر فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا می‌کرد.

ظاهراً تغییر سبک بازی مس با حضور بازیکنان خلاق و با تجربه این تیم نتیجه بخش بوده، تیمی که با سیستم ۱-۳-۲-۴ مورد علاقه نویدکیا در این دو بازی فوتبال هجومی، مالکانه و منظمی را بازی کرده، کنترل جریان مسابقه را در دست داشته و موقعیت زیادی به حریفانش نداده است.

باید دید روند رو به رشد مس با تغییرات کادرفنی این تیم ادامه خواهد داشت آن هم در شرایطی که انتظار می‌رود خریدهای بعدی نویدکیا جای خالی نفرات از دست رفته را نیز در این تیم پر کند و احتمالاً مس با نفرات بیشتری در ادامه رقابت‌ها ظاهر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان