رئیس بنیاد شهید رفسنجان:
جمهوری اسلامی جبهه قوی و بزرگ مقاومت را از سراسر ادیان و مذاهب تشکیل داد

  • شناسه خبر: 211281
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>رئیس بنیاد شهید رفسنجان:</span><br/>جمهوری اسلامی جبهه قوی و بزرگ مقاومت را از سراسر ادیان و مذاهب تشکیل داد

در هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های گام دوم انقلاب اسلامی، رئیس بنیاد شهید رفسنجان به بررسی مسیر حرکت دو جبهه حق و باطل در عالم و نقش انقلاب اسلامی در تحقق اهداف حق پرداخت.

خانه » اجتماعی » جمهوری اسلامی جبهه قوی و بزرگ مقاومت را از سراسر ادیان و مذاهب تشکیل داد

به گزارش خانه خشتی؛ مصطفی دهقان رجبی رییس اداره بنیاد شهید رفسنجان در هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای آفرینش قبل از وجود این عالم، عواملی وجود داشته و بعد از آن هم عواملی وجود دارد، شروع حرکت انسان قبل از حضور در دنیای مادی است.

دهقان رجبی بیان کرد: هر عالمی که طی می‌کنیم نسبت به عالم قبل بسیار متنوع‌تر، وسیع‌تر و دارای اختیارات و امکانات بیشتر خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان ایراد کرد: جبهه حق و باطل از زمانی که شیطان از خدا سرپیچی کرد و به حضرت آدم سجده نکرد شکل گرفت.

وی ادامه داد: پیامبران برای هدایت مردم فرستاده می‌شوند، از آن طرف هم شیطان ارتش خود را تک نفره شروع کرد و از میان اجنه و انسان‌ها اقدام به جذب و نیروسازی‌ کرد.

دهقان رجبی گفت: حرکت جبهه حق و باطل تا دهه ۴٠ قرن ١٣ ادامه پیدا می‌کند تا شخصی به نام امام روح‌الله از سمت حجت خدا و به نیابت ایشان انتخاب می‌شود، پرچم را در دست می‌گیرد و حرکت خود را که ادامه مسیر جبهه حق است را آغاز می‌کند.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان ایراد کرد: جبهه باطل هم به فرماندهی شیطان کار خودش را شروع و با قدرت پیش می‌برد، هرلحظه که به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم بحث میان دو جبهه جدی تر می‌شود، امام(ره) انقلاب می‌کند و انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: امام آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کرد چرا که آمریکا بزرگترین مجری سیاست‌های شیطان بر روی زمین است.

دهقان رجبی بزرگترین هدف تشکیل اسرائیل را ممانعت از ظهور دانست و افزود: خود آمریکا را صهیونیست ها به وجود آوردند و به علت اطلاعاتی که از ظهور امام زمان داشتند برای ممانعت از ظهور وارد کشور فلسطین شدند و مناطقی از فلسطین را غصب و طبق برنامه خود اسرائیل را معرفی کردند.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان بزرگترین هدف تشکل جمهوری اسلامی را زمینه‌سازی ظهور دانست و ادامه داد: شاید ما نسبت به ظهور آگاهی و اطلاعات کافی نداشته باشیم اما دشمنان ما بهتر از ما ظهور را می‌دانند.

وی ادامه داد: دشمنان از جهت پیشگیری خیلی بیشتر از ما منتظر ظهور هستند.

دهقان رجبی تصریح کرد: امروز پایگاه‌ها و ناوهای آمریکا و اسراییل درگیر جنگ شده و در دنیا مورد هجمه قرار گرفته‌اند اما هیچ تیری سمت جمهوری اسلامی شلیک نمی‌شود.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان مشخص کردن قرارگاه‌های جبهه علیه باطل و دشمن در سراسر دنیا، تبیین تشریح برنامه‌های دشمن، طراحی و برنامه‌ریزی در جهت مقابله با اهداف جبهه باطل برای زمینه‌سازی ظهور، عزت بخشیدن به مسلمانان جهان، بالابردن روحیه استکبارستیزی، دفاع از مظلوم، حفظ تمامیت ارضی کشورهای مسلمان، ایحاد وحدت در بین شیعیان عالم در ذیل بیرق ولایت فقیه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی نتیجه این دستاوردها را به وجود آوردن جبهه قوی و بزرگ مقاومت از سراسر ادیان و مذاهب دانست که در هرلحظه کاری را که می‌خواهند انجام می‌دهند.

دهقان رجبی ایراد کرد: جمهوری اسلامی بصیرت مارا بالا برد، چون هر لحظه فتنه ها شدید تر می‌شود و این بصیرت و اطاعت از ولایت است که راه نجات و سعادت را به‌ما نشان می‌دهد و اینکه بدانیم این نظام در کجای عالم قرار دارد و ما چه تکلیفی در برابر آن داریم.

رییس بنیاد شهید رفسنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری گوش به فرمان امام خودش است، امر رهبری امر امام زمان است و هرچه ایشان گفت باید بپذیریم، هیچ‌چیز نباید مانع شود تکلیف خودرا فراموش کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اگر امام‌شناسی و دشمن‌شناسی ما قوی باشد ان‌شاءالله درگیر فتنه‌ها و مشکلات آخرالزمان نمی‌شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان