دوره تخصصی تربیت مربیان فرهنگی کشور در رفسنجان آغاز به کار کرد

  • شناسه خبر: 211269
دوره تخصصی تربیت مربیان فرهنگی کشور در رفسنجان آغاز به کار کرد

دوره تخصصی تربیت بیش از ۸۰ مربی فرهنگی از استان های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و استان کرمان به میزبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از امروز آغاز به کار کرد و تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

خانه » آخرین اخبار » دوره تخصصی تربیت مربیان فرهنگی کشور در رفسنجان آغاز به کار کرد

به گزارش خانه خشتی؛ طی آیین آغاز به کار این رویداد و دوره که با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار رفسنجان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان، رئیس اداره تربیت بدنی مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان در سالن آموزشی این مجتمع برگزار شد بیش از ۸۰ نفر از مربیان فرهنگی استان های مذکور شرکت داشتند.

در این آئین مهندس حسین رضایی از فعالیت های مجتمع مس سرچشمه در راستای ارتقاء حوزه ورزش شهرستان قدردانی و بیان کرد: با شکل گیری باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت مس در شهرستان ورزش اقدام خوبی در حوزه حمایت از ورزش شهرستان شده و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مفید است.

علی رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان هم در این آئین در خصوص جزئیات این رویداد اظهار کرد: دوره تربیت مربیان فرهنگی کشور در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و نیز دوره تکمیلی تربیت این مربیان در استان خراسان رضوی (مشهد مقدس) برگزار شد و راه یافتگان این دوره ها به دوره تخصصی تربیت قرار است به مدت دو روز در مجتمع مس سرچشمه مباحث فرهنگی را فراگیرند.

وی افزود: قرار است در این دو روز مباحث و دروس شامل جامعه شناسی ورزشی، روانشناسی ورزشی، سواد رسانه ای و اخلاق حرفه ای به این مربیان آموزش داده شود.

رویگر ادامه داد: در این دوره بیش از ۸۰ نفر مربیان کشور از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی شرکت دارند و در پایان دوره مدرک و گواهینامه معتبر به آن ها اعطا می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان