طرح درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید

  • شناسه خبر: 211250
طرح درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید

روز گذشته چهار طرح درمانی شامل خانه‌های پزشک، خانه بهداشت و مقاوم سازی بخش های بستری بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان با اعتبار بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امروز سه شنبه هم در ادامه برنامه های افتتاحیات این نهاد، چهار طرح دیگر با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خانه » آخرین اخبار » طرح درمانی در رفسنجان به بهره برداری رسید

به گزارش خانه خشتی؛ امروز سه شنبه با حضور مهندس رضایی فرماندار رفسنجان، دکتر محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، دکتر اسماعیلی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان این نهاد ۴ طرح شامل خانه بهداشت در احمدآباد دئفه رضوی، خانه پزشک در کوثرریز، مرکز سراج ( تکمیل درمان های روانشناسی) و مرکز خدمات کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد( DIC ) در رفسنجان با اعتبار مجموع بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید..

فرماندار رفسنجان در این زمینه طی سخنانی از خدمات حوزه بهداشت و درمان به جامعه قدردانی کرد و گفت: برقراری عدالت و تعالی نظام سلامت در کارنامه ۲ ساله دولت جایگاه محوری دارد و در این راستا تلاش مدیران شهرستانی برای به ثمر نشستن طرح‌های در دست اجرای بهداشت و درمان، خرید تجهیزات بیمارستانی و به روز کردن آن‌ها و افزایش امید به زندگی، کارنامه حوزه سلامت این شهرستان در دولت سیزدهم را درخشان کرده است به طوری که در این دولت بیش از ۲۵ خانه پزشک در نقاط مختلف شهرستان با اعتبارات دولتی احداث شده است.

مهندس رضایی بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان از مهم‌ترین مقوله‌های توسعه‌یافتگی هر جامعه‌ای است و سرمایه‌گذاری در این بخش به ارتقای شاخص‌های مختلف آن و در نتیجه رضایتمندی گروه‌های مختلف مردم منجر می‌شود.

دکتر محمدی شاهرخی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این آیین ضمن تشریح پروژه های امروز گفت: خانه بهداشت کوثرریز برای جمعیت بالای هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی افزود: همچنین خانه پزشک در روستای احمدآباد دئفه رضوی با جمعیت بالای دو هزار و ۵۰۰ نفر با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع احداث شده است.

دکتر محمدی ادامه داد: مرکز سراج هم در راستای تکمیل کننده درمان بیماری های روانشناسی است که مورد افتتاح قرار گرفت در این مرکز فرد بیمار از نظر روحی و آسیب اجتماعی تحت درمان قرار می گیرد و تا تکمیل درمان کادر درمان با او هستند و خدمات درمانی ارایه می دهند.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد ( DIC ) هم در راستای رفع معضلات اجتماعی راه اندازی شده است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان