فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:
برگزاری رویداد «برای ایران» در رفسنجان با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات

  • شناسه خبر: 211190
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:</span><br/>برگزاری رویداد «برای ایران» در رفسنجان با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات به میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود.

خانه » اجتماعی » برگزاری رویداد «برای ایران» در رفسنجان با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خانه‌خشتی، سرهنگ محمد پساوند در مراسم افتتاحیه رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: راهبرد جمهوری اسلامی در انتخابات پیش‌رو چهار محور مورد تأکید رهبر انقلاب یعنی مشارکت بالا، امنیت، رقابت و سلامت است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا رابطه مستقیم با امنیت دارد، افزود: هر چه مشارکت بالاتر باشد امنیت بالاتری را برای کشور رقم می‌زند و با مشارکت پایین دشمن طمع خواهد کرد تا به امنیت کشور خدشه وارد کنند، پس باید برای مشارکت بالا برای امنیت بالای کشور کمک کنیم.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به این موضوع که هرچه مشارکت بالا باشد قطعاً در موضوعات اقتصادی در دنیا حرف خواهیم داشت و کشورهای بیشتری برای سرمایه‌گذاری در کشورمان ورود می کنند، یادآور شد: اگر خدای ناکرده نتوانیم در بحث مشارکت به اهداف خود برسیم در بحث اقتصادی مجدداً شاهد اعمال تحریم‌ها بیشتر خواهیم شد.

پساوند مشارکت بالا در انتخابات را موجب اقتدار برای کشور و تقویت ایران قوی دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال بی‌رونق کردن انتخابات است یعنی در جامعه شبهه‌افکنی ایجاد کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و راهبرد دیگر دشمن این است که در نهایت کسانی که هم رای می دهند به لیستی که مورد تأیید آن‌ها است رای دهند.

وی از برگزارکنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال «برای ایران» شامل فضای مجازی بسیج استان کرمان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دانشگاه ولی عصر رفسنجان، حوزه هنری استان کرمان، شهرداری و شورای شهر رفسنجان و فضای مجازی بسیج شهرستان رفسنجان قدردانی کرد و گفت: این رویداد یک دورهمی از نخبگان فعال فضای مجازی استان است تا بهترین تولید محتوا برای مشارکت بالا در انتخابات را در این راستا داشته باشیم.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: در این رویداد مجاهدین عرصه تولید محتوا قدم برخواهند داشت تا محتواهایی برای مشارکت بالا تولید کنند.

پساوند با‌ اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی‌بر این‌که هر فردی رسانه و تریبونی در اختیار دارد باید مردم را برای حضور و مشارکت در انتخابات ترغیب نماید، خطاب به شرکت‌کنندگان در این رویداد خاطرنشان کرد: رسانه‌ای که در اختیار دارید باید برای ایران قوی و ایجاد امنیت به کمک بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات1402 رویداد تولید محتوا دیجیتال برای ایران مشارکت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان