دل‌تنگی خانواده لیلا در چهلم شهادتش؛
از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما

  • شناسه خبر: 210956
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>دل‌تنگی خانواده لیلا در چهلم شهادتش؛</span><br/>از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما

” لیلا غلامعلی زاده” بانوی ۳۸ ساله رفسنجانی است که از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ و پس از حادثه تلخ گلزار شهدای کرمان جزو اسامی شهدا جای گرفت.

خانه » اجتماعی » از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما

به گزارش خانه‌خشتی، امروز به بهانه چهلمین روز شهادت لیلا با خانواده وی دیدار و پای سخنان آنان نشستیم.
برادر این شهیده عزیز می‌گوید لیلا خواهرم با من ۴سال تفاوت سنی داشت، از من بزرگ تر بود و برای ما خواهران و برادرها حکم مادری داشت.
وی ادامه داد: پسر خاله‌ام خبر دهنده شهادت لیلا خواهرم در حادثه تروریستی کرمان بود، برای ما از دست دادن لیلا سخت بود و پیوند محکم خواهر برادری بینمان بود انگار حامی عاطفی ما بود و هنوز که هنوز است با وجود گذشت ۴۰ روز از شهید شدنش دوری‌اش سخت است.

مبینا دختر ۱۹ ساله لیلا که در روز حادثه همراه مادرش بوده گفت: ما روی جدول‌ها نشسته بودیم و با شنیدیم صدای انفجار به اطراف پرت شدیم و من و مادرم برعکس هم افتادیم، بعد از صدا کردن بسیار مادرم از طرف من در حالت نیمه هوشیار و جوابی دریافت نکردیم.
وی ادامه داد: صدا آمبولانس را میشنیدم که می‌گفت دختر را به آمبولانس منتقل کنید و مادر را نبرید، همانجا فهمیدم که مادرم شهید شده است.
مبینا گفت: درست در همان لحظه در راه رفتنمان از مادرم پرسیدم اگر امروز بمب بگذارند چه کار کنیم؟ مادرم گفت اگر لیاقت داشته باشیم شهید می‌شویم.
وی بیان کرد: ترکش به نخاعم رسیده بود و در بیمارستان دوبار عمل شدم.
مبینا از خاطرات در کنار مادر بودن اینطور گفت: در تمامی لحظات سخت و حتی امتحانات مادرم باید کنارم می‌بود، حس خوب و آرامش و قدرت به من می‌داد و همچنان حضور مادر را حس می‌کنم و با او حرف می‌زنم.
و در این لحظه بعض دختر شکست و با نفس عمیقی عنوان کرد: خوشحالم که مادرم در این مسیر به شهادت رسیده و من نمی‌خواستم از دستش بدهم.
مبینا به مادرش قول بزرگی داده بود که او را سرافراز کند و گفت که این قولم را عملی خواهم کرد.
خواهر کوچک شهید هم گفت: لیلا به شهید ابراهیم هادی و سید حمید میرافضلی ارادت خاصی داشت، به شکلی که عکس آنها را در کیف نگه می‌داشت.
وی با بیان اینکه دلمان برای مهربانی‌اش و صحبت هایش تنگ خواهد شد گفت: لیلا خیلی فعال پر انرژی بود و من را با خودش به مراسمات دعوت می‌کرد، در کلاس‌های بسیج شرکت می‌کرد و فعالیت بسیجی پررنگی داشت.
وی خاطرنشان کرد: من توصیه می‌کنم همه در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند و نگذارید خون شهدا پایمال شود چرا که این انقلاب سخت به دست آمده و باید برای دشمنان ثابت کنیم.

پسر لیلا هم دانش‌آموز پایه دهم مدرسه شهید ارسلان رفسنجان است و دوری مادر برایش بسیار سخت است و دلتنگی مادر اجازه صحبت به این جوان داغ مادر دیده را نداد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شهدا رفسنجان شهدای کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان