کودکان فلسطینی سازنده آینده بدون اسرائیل خواهند بود

  • شناسه خبر: 210948
کودکان فلسطینی سازنده آینده بدون اسرائیل خواهند بود

امام جمعه رفسنجان گفت: کودکان فلسطینی سازنده آینده بدون اسرائیل خواهند بود.

خانه » اجتماعی » کودکان فلسطینی سازنده آینده بدون اسرائیل خواهند بود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز تحقق وعده الهی است، اراده‌ی خداوند در این روز حاکم شده است.

وی افزود: حضرت امام دست آمریکا و استکبار را از منافع مردم قطع کرد، دیگر کاری از اسلحه‌های نظامی و مستشاران آمریکایی کار برنیامد.

عسکری گفت: ‌خیلی ادعا می‌کنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اما دروغ می‌گویند، حاضر نیستند جانشان را فدا کنند حتی یک کلمه به نفع مردم ایران سخن گویند.
خطیب جمعه رفسنجان به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: ۱۵ هزار نفر تأیید صلاحیت شدند و برای هر صندلی مجلس ۵۱ نماینده از جناح‌های مختلف سیاسی تایید شدند، با این نگاه حجت بر همه تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند شما را مجبور کند در انتخابات شرکت یا رای به فرد خاصی دهید اما به این معنا نیست که در روز قیامت از ما سوال نشود، هم باید در انتخابات شرکت کنیم، هم با دید باز و انتخاب افراد اصلح رأی دهیم.

وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: ایران جزو شش کشور درمان ناباروری در جهان است و بیست سال امید به زندگی در انقلاب افزایش یافت.

عسکری اظهار کرد: در رفسنجان بیش از هزار و ۶۰۰ جراحی قلب باز انجام شده است و امروز بیش از دو هزار نفر پزشک در شهرستان ما تربیت شدند.

وی در بخش پایانی بیان کرد: مردم غزه با صبر و شکیبایی خود دنیا را در بهت و حیرت فروبردند، در اوج مظلومیت ایستادند، این کودکان سازنده آینده بدون اسرائیل خواهند بود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان