معاون فرمانداری رفسنجان:
اصل بی طرفی در انتخابات اسفند ماه رعایت شود

  • شناسه خبر: 210927
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>معاون فرمانداری رفسنجان:</span><br/>اصل بی طرفی در انتخابات اسفند ماه رعایت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان گفت: مسئولین در ایام انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و از هیچ تلاشی در راستای تشویق مردم و حضور حداکثری در پای صندوق های رای فروگذار نکنند.

خانه » سیاسی » اصل بی طرفی در انتخابات اسفند ماه رعایت شود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید دهقانی در جلسه شورای اداری بخش نوق از توابع رفسنجان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و نیز عید مبعث به مبحث انتخابات پرداخت و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای می تواند حماسه پر شور را رقم بزند زیرا سرنوشت چهار ساله یک شهرستان به‌دست  هر شخصی که توسط مردم انتخاب شود سپرده می شود و این شخص می تواند در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و ارتقا جامعه بسیار موثر باشد لذا حضور گسترده مردم در این انتخابات مجلسی موفق را شکل می دهد.

وی ادامه داد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبرد مهم انتخابات است که توسط دستگاه های اجرایی اصول سلامت و امنیت انتخابات در حال اجراست و مشارکت هم با حضور مردم در روز ۱۱ اسفند اجرا شود.

دهقانی با بیان اینکه هر مسئولی‌ در بخش ها، روستاها، شهرها و غیره جوامع هدفی دارد لذا وقت بگذارند و برای حضور حداکثری مردم در این رویداد حماسه ساز تلاش کنند.

انتهای یپیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان