لزوم حمایت مسئولین شهری از باشگاه مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 210873
لزوم حمایت مسئولین شهری از باشگاه مس رفسنجان

لزوم حمایت مسئولین شهری از باشگاه مس رفسنجان.

خانه » ورزشی » لزوم حمایت مسئولین شهری از باشگاه مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ بحران مالی که باشگاه مس رفسنجان با آن دست و پنجه نرم می‌کند، نه تنها یک مسئله ورزشی بلکه یک دغدغه شهرستانی است که بر هویت ورزشی و فرهنگی شهرمان سایه افکنده است.

 

باشگاه مس رفسنجان با بدهی‌های بیش از ۲۰۰ میلیارد تومانی و وضعیت نامشخص هیات مدیره، ممکن است در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار بگیرد، وضعیتی که می‌تواند آینده تیم محبوب مردم رفسنجان را به خطر اندازد.

 

این تیم، فراتر از یک باشگاه ورزشی، حتی فراتر از مسئولین فعلی و قبلی باشگاه مس رفسنجان است. مسئولین و دولت ها تغییر می‌کنند اما صنعت مس رفسنجان باید برای مردم و جوانان علاقه مند به ورزش حرفه ای باقی بماند.

 

تنها راه این است مسئولین حاضر و مسئولین آتی این سرمایه اجتماعی که نصیب رفسنجان شده است را به درستی دست به دست کنند و تلاش کنند آن را ارتقاع بخشند.

 

ما وقتی از نجات باشگاه مس رفسنجان صحبت میکنیم تنها نگاه‌مان به یک تیم فوتبال نیست، نگاه‌مان به همه ورزش هایی است که توسط این باشگاه پوشش داده می‌شوند و می‌تواند به مرور مسیر رشدی درست برای ورزشکاران کودک و نوجوان رفسنجان در رشته های مختلف باشد.

 

درحال حاضر تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه به مانند سایر نقاط کشور مورد توجه بیشتری است و از این رو حضور این تیم در لیگ برتر منبع دریافت بودجه قابل ملاحظه برای این باشگاه و تزریق در ورزش رفسنجان است.

 

بازی اخیر ایران و ژاپن نشان داده است فوتبال می‌تواند به راحتی موجب ایجاد نشاط و شور در جامعه باشد. ظرفیت بزرگ یک ورزش محبوب می‌تواند نقطه تکیه گاهی برای معرفی اماکن گردشگری این شهر باشد و سبب رونق حوزه مهم اقتصادی شود.

 

ضمن آنکه سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه بیش از دو هزار میلیارد تومانی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های حضور این تیم در لیگ برتر انجام شده که نباید هدر رود.

 

بنابراین، ضرورت دارد که مسئولین محلی رفسنجان در کنار هم برای حفاظت از این میراث فرهنگی و ورزشی تلاش کنند.

 

پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای متشکل از تمامی مسئولین شهرستان برای مطالبه رفع بحران مالی و انتخاب هیات مدیره بومی برای این باشگاه تشکیل شود.

 

در پایان، مطالبه ما از مسئولین رفسنجان این است که به صورت جدی و فوری موضع خود را در خصوص تشکیل کمیته رفع بحران باشگاه مس اعلام کنند.

 

حمایت از تیم مس رفسنجان به معنای حمایت از هویت، فرهنگ، و پویایی اقتصادی و اجتماعی رفسنجان است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدی رشیدی

    توقع داری بیت المال رو صرف باشگاه مس کنند ؟!!!!! واقعا که . مس باید به توسعه رفاه اجتماعی کمک کند نه مسئولین به مس !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان