مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان:
سرمربى از بین سه گزینه داخلى انتخاب مى‌شود

  • شناسه خبر: 210789
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان:</span><br/>سرمربى از بین سه گزینه داخلى انتخاب مى‌شود

 مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص روند انتخاب سرمربى و گشودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه ارائه داد.

خانه » ورزشی » سرمربى از بین سه گزینه داخلى انتخاب مى‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ حسین پورمحمدى ابتدا با اشاره به امضاى قرارداد و حضور سعید دقیقى در تمرینات مس رفسنجان اظهار داشت: ما با کسب مجوز از مدیریت باشگاه شمس آذر قزوین با آقاى سعید دقیقى وارد مذاکره شدیم و با توافق صورت گرفته ایشان از ترکیه به تهران آمدند و پس از امضاى قرارداد در تمرینات تیم حاضر شدند اما با گذشت چند روز اعلام کردند به دلیل فشارهاى درون استان قادر به ترک تیم شمس آذر در این مقطع نیستند.

باشگاه مس رفسنجان مى‌توانست مانع از بازگشت ایشان به قزوین شود اما به هر صورت سعید دقیقى یکى از مربیان جوان و خوش آتیه فوتبال ایران است و تصمیم گرفت کارش را در شهر خودش دنبال کند.
پس از بازگشت آقاى دقیقى به قزوین تمرینات مس همچنان با قدرت و به صورت منظم با حضور مربیان باشگاه دنبال مى شود و براى حضور در مسابقات نیم فصل دوم آماده مى شویم.

پورمحمدى همچنین در مورد انتخاب سرمربى جدید این باشگاه گفت: بعد از بازگشت قطعى آقاى دقیقى بررسى شرایط گزینه هاى موجود را در دستور کار قرار دادیم و در نهایت به سه گزینه نهایى داخلى رسیدیم که انشالله در روزهاى آتى و طى مذاکرات نهایى سرمربى جدید انتخاب خواهد شد و در تمرینات حاضر مى شود. بدون شک تلاش مى کنیم بهترین تصمیم گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه نیز اظهار داشت: بخش اصلى مشکلات و محدودیت هاى مالى این فصل ما به دلیل بدهى هاى انباشته است و پنجره باشگاه نیز به همین دلیل بسته شده اما در ٢۴ ساعت گذشته بخش قابل توجهى از این بدهى ها را پرداخت کردیم و در انتظار تکمیل تشریفات قانونى هستیم تا با همکارى فدراسیون فوتبال پنجره نقل و انتقالاتى نیز در روزهاى ابتدایى هفته آتى باز شود و براى جذب بازیکنان مورد نظر سرمربى جدید نیز مشکلى نداشته باشیم.

 

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • روح الله

    حالا چرا عکسش رو گذاشتید که چی بشه ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان